Miksi kela ei ole vieläkään käsitellyt toimeentulotukeani??
Miten on mahdollista että kela ei vieläkään ole käsitellyt minun kesäkuun ttt.soittivat tänään ja voivottelivat vaan asiaa että ei voi mitään!!!! Kun sanoin että vuokranantaja soittelee ja kyselee kesäkuun vuokraa! Olen siis muuttanut asuntoon 1.6.kelan sivuilla lukenut koko ajan käsiteltävänä,vaik oon soitellut sinne ja kysellyt milloin päätös tulee.
Kommentit (28)
Siis odotat kesäkuun toimeentulotukea. Mutta milloin jätit hakemuksen ja kaikki siihen tarvittavat liitteet ?
Vierailija kirjoitti:
Kelan tantat on kesälomalla
Niin ne varmaan on.
1.6. laitoin yleistukihakemuksen. Sivuilla lukee, että 3 viikossa käsitellään. Ei ole tapahtunut mitään. Tänään laitoin viestin jossa kysyin, puuttuuko hakemuksesta jotain. Ei ole vastattu. Meniköhän hakemukseni nyt jonon hännille?
Sieltä on paljon porukkaa kesälomilla.
Kela pettää suomalaisen varmasti.
Minä olin kerran tilanteessa, että ainoa apu oli kuulemma kela. Esitin asiani ja toimitin kaikki paperit saman tien. Sain siis jopa työnantajaltani, sossulta, diakonilta, kunnalta neuvon ottaa yhteyttä kelaan.
No odottelin yli 3 viikkoa päätöstä ilman sähköä pienen lapsen kanssa. Ei tullut apua vaikka oli heidän mukaansa laitettu "kiireisenä" eteenpäin.
Tavallisena suomalaisena en luota kelaan enää
Olisin 6 kertaa pätevämpi työntekijä kelaan mutta eivät ota minua sinne töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan tantat on kesälomalla
Niin ne varmaan on.
1.6. laitoin yleistukihakemuksen. Sivuilla lukee, että 3 viikossa käsitellään. Ei ole tapahtunut mitään. Tänään laitoin viestin jossa kysyin, puuttuuko hakemuksesta jotain. Ei ole vastattu. Meniköhän hakemukseni nyt jonon hännille?
Vau, ihan tänään olet laittanut viestin eikä VIELÄKÄÄN ole vastattu.
Joku tiliote puuttuu kuten veikkaus sivun tiliote.
7 arkipäivää käsittely, muuten 14 päivää lisuri jos kaikkea ei ole toimitettu ja 7 arkipäivää rullaa alusta taas kun toimitat liitteen esim 12.lisuripäivänä. Kannattaa toimittaa heti kaikki pyydetty oli sitten kaikki kotimaiset ja ulkomaalaiset tiliotteet pelitilejä myöten tai yrittäjän tuloselvityslomaketta