Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö teidän lapset mitä piiska on?

Vierailija
18.05.2007 |

Meillä vanhin 5-vuotias ja kertaakaan emme ole edes sanoneet tuota sanaa :). Joten todennäköisesti lapsemme eivät tiedä asiasta mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tietää piiskat ja koivuniemenherrat, ovat kaikki saaneet maistaa niitä ja hakeakkin ite aina ne pusikosta.

Vierailija
2/11 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät nimenä, käytännössä ei. Isovanhemmat ovat kertoneet ja siitä leikkiä laskeneet lasten kanssa. En ole pultannut asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sitten hämmästeli kovasti, että miten ihmeessä papalle on Pitsaa annettu jos on ollut tuhma? :D Eli siis onneksi ei tiedä!

Vierailija
4/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tukkapöllyä, eikä selkäsaunaa yms..

Vierailija
5/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pienenä saanut piiskaa - ja ei ole kiva, kun muistot lapsuudesta liittyvät lähes yksinomaa siihen, kun olin " tuhma" ja sain piiskaa :(

Vierailija
6/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä piiska on, eivät ole sitä koskaan kuitenkaan saaneet.

Tunnustan joskus sortuneeni piiskalla uhkaamiseen, uhkailuun on kuitenkin jäänyt..

Vierailija
7/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten läpsivät sekä isomummi että 3-vuotias isoukkia takapuolelle. En todellakaan tykännyt tuosta opetustuokiosta, ja toin myös mielipiteeni julki.

Vierailija
8/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD!!

Vierailija:

Niin sitten läpsivät sekä isomummi että 3-vuotias isoukkia takapuolelle. En todellakaan tykännyt tuosta opetustuokiosta, ja toin myös mielipiteeni julki.

Vierailija
9/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa. Ei ne tyhmiä ole.

Vierailija
10/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei vielä tiedä, että ihmistä voidaan piiskata.

Vierailija
11/11 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on toisinaan tapana kepeästi " uhata" lasta selkäänsaannilla. esim. tilanteessa jossa lapsi kärttää vuorotellen kaikkea mahdollista tyyliin " anna lammas! anna maitoa! anna juustoleipää! anna leego!" olen sanonut leikillään että " annan selkään!" , ja äitini on tasan kauhuissaan. uskoo ilmeisesti että väkivallalla pelottelu traumatisoi mun lapsen ihan lopullisesti. itse en tajua moista ajattelua, eihän mun lapsella ole hajuakaan mikä se " selkään" on. tai no selän tuntee tietty ruumiinosana muttei tiedä mistään lyömisestä.

kerran epäili saavansa karkkia kun mies puhui " isän kädestä antamisesta" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä