Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tuotko kukkia vaimollesi tai tyttöystävällesi?

Vierailija
24.06.2026 |

Tai koruja lahjaksi? Hierotko kipeät hartiat ja kannatko kauppakassit? Teetkö vaimolle viikonloppuisin aamiaiset?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 -vuotias, joten minulla ei ole tyttöystävää vaan naisystävä. Ja kyllä, arkinen huomiointi molemmin puolin pitää suhteen hyvänä.

Meilä vaimo ja lapset ilahtuu kyllä enemmä parin viikon kaukolomasta vuosittain kuin samalla rahalla ostetuista kukista vuoden aikana. Kukin tekee haluamallaan tavalla, mutta turha kadehtia muita sitten.

Melko kalliita kukkia saa kyllä ostaa jos sillä summalla rahoittaa parin viikon kaukoloman koko perheelle 😅

Tai vaihtoehtoisesti se kaukomatka tehdään mahdollisimman pienellä budjetilla valiten kaikista kälyisimmät motellit jne.

Vierailija
22/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapautin miehen lahjojen hankkimisesta. Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin. 

Ja klassinen väite on, että jos mies ilmestyy kotiin kukkakimpiun kanssa, on syytä epäillä, että hän on tehnyt jotain pahojaan.

"Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin"

Ihanan suomalaista :D

No kun haluan sen kukkakimpun joka viikko. Mitä mieltä siinä sitten olisi, jos erikseen esim. syntymäpäivänä mies tulisi kukkakimpun kanssa? Tai mies kävisi sen erikseen viikottain ostamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän emojina. Tulee halvemmaksi.

Voiko pihimpi enää olla? Onko puolison ilahduttaminen todella noin vaikea asia?

Vierailija
24/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E. Miks? Rahan tuhlausta

Jos vaikka tiedät puolisosi ilahtuvan? 

Vierailija
25/25 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapautin miehen lahjojen hankkimisesta. Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin. 

Ja klassinen väite on, että jos mies ilmestyy kotiin kukkakimpiun kanssa, on syytä epäillä, että hän on tehnyt jotain pahojaan.

"Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin"

Ihanan suomalaista :D

No kun haluan sen kukkakimpun joka viikko. Mitä mieltä siinä sitten olisi, jos erikseen esim. syntymäpäivänä mies tulisi kukkakimpun kanssa? Tai mies kävisi sen erikseen viikottain ostamassa?

Tuossa kommentoitiin tuon lausahduksen olevan vain ihanan suomalaista. Ei ole syytä lähteä sen takia jengoiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä