Mies, tuotko kukkia vaimollesi tai tyttöystävällesi?
Tai koruja lahjaksi? Hierotko kipeät hartiat ja kannatko kauppakassit? Teetkö vaimolle viikonloppuisin aamiaiset?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapautin miehen lahjojen hankkimisesta. Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin.
Ja klassinen väite on, että jos mies ilmestyy kotiin kukkakimpiun kanssa, on syytä epäillä, että hän on tehnyt jotain pahojaan.
"Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin"
Ihanan suomalaista :D
No kun haluan sen kukkakimpun joka viikko. Mitä mieltä siinä sitten olisi, jos erikseen esim. syntymäpäivänä mies tulisi kukkakimpun kanssa? Tai mies kävisi sen erikseen viikottain ostamassa?
Vierailija kirjoitti:
Lähetän emojina. Tulee halvemmaksi.
Voiko pihimpi enää olla? Onko puolison ilahduttaminen todella noin vaikea asia?
Vierailija kirjoitti:
E. Miks? Rahan tuhlausta
Jos vaikka tiedät puolisosi ilahtuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapautin miehen lahjojen hankkimisesta. Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin.
Ja klassinen väite on, että jos mies ilmestyy kotiin kukkakimpiun kanssa, on syytä epäillä, että hän on tehnyt jotain pahojaan.
"Kukat saa ostettua kauppareissun yhteydessäkin"
Ihanan suomalaista :D
No kun haluan sen kukkakimpun joka viikko. Mitä mieltä siinä sitten olisi, jos erikseen esim. syntymäpäivänä mies tulisi kukkakimpun kanssa? Tai mies kävisi sen erikseen viikottain ostamassa?
Tuossa kommentoitiin tuon lausahduksen olevan vain ihanan suomalaista. Ei ole syytä lähteä sen takia jengoiltaan.
Tai vaihtoehtoisesti se kaukomatka tehdään mahdollisimman pienellä budjetilla valiten kaikista kälyisimmät motellit jne.