Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työhakemuksiin ei vastata?

Vierailija
24.06.2026 |

Tätä moni ammattitaitoinen ihminen ihmettelee. On käyty työnhakuvalmennukset ja opeteltu tekemään viimeisen päälle hieno CV ja työhakemus. Valmentaja on oikein kehunut, kuinka sillä varmasti saa töitä.

Ja ei edes haastatteluun pääse.

Missä vika?

No juuri siinä. Se CV ja hakemus ovat "liian hienot". Niissä on muotoiluja, kuvia, erikoismerkkejä, erikoisfontteja yms. joiden vuoksi rekrytoijien esivalintaohjelmistot näkevät nämä dokumentit tyhjinä tiedostoina.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän