Koiraihmiset! Saako koirasi tulla sänkyyn ja sohvalle makaamaan?
Olen ollut hyvin tarkka ettei koira tule vuoteeseen eikä sohvalle, mutta nyt naimisiin mentyäni olen huomannut mieheni toimivan toisin. Meillä ei aiemmin ole ollut yhteistä lemmikkiä ja miehen mielestä rakas koira saa tulla nukkumaan sänkyyn samoihin lakanoihin ja torkkumaan sohvalle viltin päälle. Mies närkästyi kun pyysin ettei mies veisi makkarin peittoa sohvalle ja nukkuisi siinä yhdessä koiran kanssa. Lemmikkikoira on molemmille rakas, mutta kun koiralla on omakin pieni peti, missä maata.....
Kommentit (31)
Saa tulla. Emmekä pese edes tassuja ulkoilun jälkeen, kurakelillä pyyhitään pyyhkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat helvettiin sängystä! t. kissa
Heh täällä kissa ja koira nukkuu vierekkäin.
He. Sulla ei ole itään eläimiä. Haluat että täällä joku sun kanssa väittelisi..... Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa. On se ihana.
Joo, tosi ihanaa kun tuo punkkeja sänkyyn ja sohvaan, karvoista ja liasta puhumattakkaan ...
Koiraihmiset on ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla. Emmekä pese edes tassuja ulkoilun jälkeen, kurakelillä pyyhitään pyyhkeellä.
Siitä voi kuvitella minkälaiset omistajat. ako miehezikin tulla paska varpaillaan ja pesdmättömällä persedellään sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Saa tietysti. Koira on perheenjäsen ja saa tulla mihin haluaa.
Meillä eläimet on navetassa. Näin ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla. Emmekä pese edes tassuja ulkoilun jälkeen, kurakelillä pyyhitään pyyhkeellä.
Siitä voi kuvitella minkälaiset omistajat. ako miehezikin tulla paska varpaillaan ja pesdmättömällä persedellään sänkyyn.
Voi kun osaat puhua kauniisti!
Mieheni ja minä käymme saunassa. Koirat ei. Siinä se ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tietysti. Koira on perheenjäsen ja saa tulla mihin haluaa.
Meillä eläimet on navetassa. Näin ollaan erilaisia.
Joutuuko teidän koira olemaan siellä paskanhajussa?
Vierailija kirjoitti:
Saavat tulla, kaikki neljä. Niillä on myös ihan oma sohva, mutta kolme niistä haluaa nukkua yönsä meidän vieressä. Sen takia meillä onkin iso sänky, että kaikki mahtuvat kissoja myöten nukkumaan yhdessä.
Oko koirat pesseet alapäässä ennen lakanoille menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat tulla, kaikki neljä. Niillä on myös ihan oma sohva, mutta kolme niistä haluaa nukkua yönsä meidän vieressä. Sen takia meillä onkin iso sänky, että kaikki mahtuvat kissoja myöten nukkumaan yhdessä.
Oko koirat pesseet alapäässä ennen lakanoille menoa.
Eihän lapsetkaan saa likaisina mennä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tietysti. Koira on perheenjäsen ja saa tulla mihin haluaa.
Meillä eläimet on navetassa. Näin ollaan erilaisia.
Joutuuko teidän koira olemaan siellä paskanhajussa?
Meillä ei ole koiraa.
Heh täällä kissa ja koira nukkuu vierekkäin.