Lue keskustelun säännöt.
Miksi nykyään julkinen hammaslääkäripalvelu on niin huonoa
23.06.2026 |
Enää ei aleta juurihoitamaan hampaita vaan otetaan hammas pois. Todella "liukuhihnamaista" ja tylyhköä hoitoa.
Kuitenkin kun siitä maksetaan useampi kymppi niin se jo hyvinkin KATTAA JO IHAN NE REALISOITUVAT KULUT MITÄ HOIDOSTA AIHEUTUU TERVEYSASEMALLE.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla