Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Wille Rydman uhmaa pääministeri Orpoa: "Kriteerit on päätetty ja niillä mennään"! Rkp äänesti tyhjää Rydmanin luottamuksesta

Vierailija
23.06.2026 |

Hallituksessa muhii pienoinen kriisin poikanen. Rydman uhoaa, että hänen päättämillään kriteereillä mennään. Rkp äänesti tyhjää. Orpo harmittelee Rkp:n äänestyskäyttäytymistä ja hallituksen linjan rakoilua, vaikka uskookin, että myös tästä pienestä kuprusta matkan varrella päästään ja hallituksen hyvä yhteistyö jatkuu. 

 

 

IS: Perussuomalaiset uhmasivat pääministeri Petteri Orpoa median edessä eduskunnassa tiistain täysistunnon jälkeen.

 

"Pääministerin mukaan hallituksessa ei ole valtavia näkemyseroja, vaan enemmän poliittista ja proseduaarista riitaa. Vähän laajemmilla keskusteluilla asia olisi ratkennut.

 

Perussuomalaiset hävisivät Purran mukaan hallituksen aamuisen tapaamisen äänestyksen 10–7, ja pääministerin esitys voitti. Purra ei tiedä, mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan."

 

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012096022.html

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mesimäyrillä taas jokakesäinen erikoisoperaatio - tällaiset puskafarssit ovat jo aika kyllästyttäviä.

Etkö osaa ottaa kantaa itse aiheeseen? Et, koska sulla ei oikeasti ole siitä mitään sanottavaa ja siksi yrität viedä keskustelun sivuraiteelle. Ihan mikä tahansa puheenaihe kelpaa, kunhan ei se mitä alkuperäinen aihe käsittelee

Osaan. Osaatko sinä kirjoittaa suomea?

Vierailija
22/25 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vaan hyvä ja oikein, että avustuksia perataan tarkemmin, eikä ole itsestäänselvää että me veronmaksajat kustannamme kaiken maailman järjestöjä. Enkä ole persu.

Tarkoitat nyt perkaamisella sitä, että moni järjestö, jotka ovat tehneet hyvää ja tuloksellista työtä, ruohonjuuritasolla ja ennaltaehkäisseet suurempia ja kalliimpia ongelmia, nyt lopetetaan tai toiminta leikkaantuu radikaalisti.

No taputapu vaan taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP:llä enemmän munaa kuin Orpolla. Eivät luota Rydmaniin. 

Vierailija
24/25 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin uudistusta vastustetaan vain sen vuoksi, että Rydman ajaa sitä. Jos joku muu puolue olisi kiristämässä puolueiden miehittämien järjestöjen rahanjakoa, niin jo tälle hurrattaisiin. Vaikea löytää mitään vikaa tästä uudistuksesta. 

Jotain vikaa varmasti löytyy, on tämä maa niin läpeensä korruptoitunut. Jokaisen vetää vain omaan pussiinsa, piittamatta lainkaan kuinka muille käy. 

Liityttiin vielä sellaiseen pesään,  jossa tosi isot vetävät omaan pussiinsa ja me nyt pelkästään maksajan osassa. Suomi ei edes uskalla esittää kysymystä suurten maiden isoista satojen miljardien vedätyksistä? Ollaan me tyhmiä reppanoita nyt kaikella tasolla!

Vierailija
25/25 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jokaisen katsoa Yle Areenasta se tiedotustilaisuus ja laittaa hetkeksi tunteet sivuun. On tuo Rydman vaan todella lahjakas kaveri. Tällaiset kaverit kun on puikoissa, niin alkaa Suomessa asiat sujumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan