Viranomaiset varoittavat : Ranskassa, Espanjassa, Italiaassa tappava helleaalto - pysy sisällä, syö kevysti, suihkuta ihoa
Voi kauhee.
Älkää vaan matkustatko noihin maihin kesäisin.
Ai matkusutat, no sinähän oletkin yksinkertainen ääliö.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin mittariin 14astetta.🤣
Suomen helle, lehdetkin varottelee taas ukkosista.
En nyt nää, mitä meillä on mittarissa, mutta koko päivän on pärjännyt t-paitasillaan. Se kyllä riittää kesäsääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin mittariin 14astetta.🤣
Suomen helle, lehdetkin varottelee taas ukkosista.
En nyt nää, mitä meillä on mittarissa, mutta koko päivän on pärjännyt t-paitasillaan. Se kyllä riittää kesäsääksi.
Täällä tuulee kylmästi ja on sateen uhkaa. Ei pärjää t-paidalla. Itse tykkään myös viileistä kesäpäivistä, kunhan tiedän, että pääsen myös etelän lämpöön viikoksi.
Katsoin mittariin 14astetta.🤣
Suomen helle, lehdetkin varottelee taas ukkosista.