Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viranomaiset varoittavat : Ranskassa, Espanjassa, Italiaassa tappava helleaalto - pysy sisällä, syö kevysti, suihkuta ihoa

Vierailija
23.06.2026 |

Voi kauhee.

Älkää vaan matkustatko noihin maihin kesäisin.

Ai matkusutat, no sinähän oletkin yksinkertainen ääliö.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa olla altaalla kun on kerrankin lämmintä.

Vierailija
2/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä, jos tulee liian kuuma, voi pulahtaa Garda-järven viileään veteen ja uittaa koirat samalla. Kolmen kuukauden reissu, ihanaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo vuosia kesällä useita viikkoja, niin tänäkin vuonna. 

Vierailija
4/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä viime kesänä hienoa nauttia lämmöstä rannalla kun oli +37 ja merivesi +28. Joku katkera sidukkavalas voi olla ähmeissään kun on juonut rahansa ja ei pääse lämpöön

Vierailija
5/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kannata matkusutaa noihin maihin, etenkään Italiaahan

Vierailija
6/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihuomenna Tsekkiin viikoksi, joka päivä luvattu yli 30 astetta ja yhtenä jopa 38. Ei ole täältä katsottuna edes hirmu etelässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisten ulinaa :D

Vierailija
8/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä 2025 Suomi: huputtu kerrostalo, ylin kerros, ei ilmanvaihtoa, varjossa +35. 2 kk helle. Kysyikö kukaan, miten asukkaat voivat? Ei kysynyt. Jokainen pärjäsi niinkuin osasi. Suomi/Espoo. Ja tätä näkee edelleen mm. Matinkylässä. Osanotot..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin tää, nenä jäässä läpi kesän

Vierailija
10/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa olla altaalla kun on kerrankin lämmintä.

Liika on liikaa. Porukkaa alkaa kupsahtelemaan. 

 

Ei ole hauskaa eikä naurata ketään. Jotkut tekevät vielä töitäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen? Pystyn oikein hyvin liikkumaankin noissa oloissa. En voi huonosti. 

Kevyesti tosin en voi syödä koska olen sen verran aktiivinen. Kunnon ruokaa on oltava.

Vierailija
12/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan hellepakolaisia pohjolaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä viime kesänä hienoa nauttia lämmöstä rannalla kun oli +37 ja merivesi +28. Joku katkera sidukkavalas voi olla ähmeissään kun on juonut rahansa ja ei pääse lämpöön

Kuulostaa siltä, että viimeisiä sullakin viedään.

Vierailija
14/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi +40C kieppeillä päiväkausia jo aika raskasta. Voi tuntua kivalta ajatukselta altaalla tai rantsussa viikon verran. Asunto ilman ilmastointia voi olla aika tuskainen paikka noilla lämmöillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA TAAS JOKA VUOTINEN HYSTERIA .  ENSI KESÄNÄ TAAS SAMA . 

Vierailija
16/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin tää, nenä jäässä läpi kesän

Meillä on ollut kyllä hyvät kelit koko kesän.  Vaihtelevan mukavaa. 

 

Pariisilaiset saattavat kohta maksaa näistä. 

Vierailija
17/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen? Pystyn oikein hyvin liikkumaankin noissa oloissa. En voi huonosti. 

Kevyesti tosin en voi syödä koska olen sen verran aktiivinen. Kunnon ruokaa on oltava.

Nuorempana säätely toimi paremmin, nykyään joutuu olemaan varovaisempi. Käyn torilla heti aamuvarhain kun ei ole vilä liian kuuma. Kaupassa käyn ilmastoidulla autolla ja valitsen ilmastoidun marketin. En juokse lenkkejä enää helteellä kuten nuorempana. Uimassa voin kyllä käydä. 

Vierailija
18/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lähdössä etelä-Ranskaan, merivesi 25-asteista ja lämpöä luvattu vähän yli 30. Ihan sellaista kuin siellä aina on. Ilmastoitu asunto uima-altaalla. Joskus ollaan menty ihan kesäkuun alussa ja silloin merivesi on ollut viileää ja iltaisin kylmä ilman takkia. Täytyy silti tunnustaa, että en minäkään kaupunkilomalle sisämaahan lähtisi, niissä on kivempi keväällä ja syksyllä.

Vierailija
19/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi +40C kieppeillä päiväkausia jo aika raskasta. Voi tuntua kivalta ajatukselta altaalla tai rantsussa viikon verran. Asunto ilman ilmastointia voi olla aika tuskainen paikka noilla lämmöillä.

Kannattaa lähteä pois kotoa ilmastoituun tilaan vähintään pariksi tunniksi päivässä. 

Vierailija
20/23 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä viime kesänä hienoa nauttia lämmöstä rannalla kun oli +37 ja merivesi +28. Joku katkera sidukkavalas voi olla ähmeissään kun on juonut rahansa ja ei pääse lämpöön

Terveisiä kokoomuksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi