Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö ole ihana hetki se kun juhlien jälkeen vieraat on lähteneet ja voi ruveta syömään jäljelle jääneitä herkkuja?

Vierailija
22.06.2026 |

Olen hoikka ja aina rakastanut sitä hetkeä. Nuorena kotona asuessa vihasin juhlia mutta odotin aina sitä kun vieraat ovat lähteneet. Silloin iskin täytekakun, pasteijoiden, voisarvien, kahvikakkujen ja pikkuleipien kimppuun. Tarjouduin korjaamaan jäljelle jääneet herkut jääkaappiin niin että muut perheenjäsenet saavat levätä ja siinä korjaillessani kokosin itselleni runsaan herkkulautasen jonka vein yläkertaan omaan huoneeseeni. Loppuilta kului herkutellessa ja romaaneja lukiessa. Toki herkkulautasen tyhjäksi syötyäni hipsin vielä keittiöön leikkaamaan lisää täytekakkua ja nappasin pari voisarveakin mukaan. Se oli yhtä juhlaa. Minun juhlani alkoivat vasta kun vieraat olivat lähteneet.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli järjestää juhlat nyt ihan tota hetkeä varten! Millähän tekosyyllä pitäisi juhlat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla