Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOJEN PERJANTAIHÖPINÄT!!!

18.05.2007 |

Kerrankin mä pääsen alottamaan ja siihenkin on syy että oon tähän aikaan heräille: SUPPARIT!!!!. Niitä on tullut nyt 3,5 tunnin ajan. Kerrotaanhan alusta, eli mulla koko alku illan tuntu et muksu tulee läpi alapäästä, siis niin kovasti muksi sinne. Aikasemminkin muksinut kovasti mutta nämä tuntu ihan KUNNOLLA. No, sit oltiin laittamassa tytsyjä nukkumaan niin jotain tuli housuun. Se oli vaaleenruskeeta/hailakan punasta, mulla ei oo aikasemmissa missään vaiheessa tällasta tullut. Siitä hetken päästä alko supparit 7-8 minsan välein ihan siedettävinä. Siitä parin tunnin päästä tulivat jo 5 minsan välein ehkä puol tuntia ja sit veti mahan ihan löysäks. Sen jälkeen ovat nyt tulleet 7 minsan välein ihan siedettävinä. Mutta jospa tää ois nyt menoo. Mieskin haki anopin meille, ettei tarttes tyttöjä herätellä jos nyt lähtö tulee. Mutta aikasemmissa kun mulla on supparit alkaneet niin se on ollut sit menoa, eli ei oo aikasemmin tullut ensimmäistäkään " kunnon" supistusta ennen niitä " oikeita" eli jospa tää nyt ois lupaavaa. Soitin mä synnärillekin kun huomasin ne vaaleenruskeet pikkareissa, sanovat että tod.näkösesti on paikat lähteneet aukeemaan ja verisuonet siellä aiheuttaa verenvuotoo. Jospa tää ois sitten menoo jossain vaiheessa yötä. Pitää vielä ainakin suihkussa käydä ennen lähtöö, tässä on ihan hiki tullut kun on " ottanut vastaan " näitä.

Vauvojakin oli taas tullut, ainakin heidi oli, onneksi olkoon.

Tulen kertomaan miten kävi, joko aamulla tai sitten kun vauva on syntynyt. Toivotaan että tämä olisi nyt menoa, samoin että keijo.annikkikin olisi lähtenyt nyytin hakuun ja oliko larullakin suppareita, sinnekin tsemppiä!

Skedjk 40+0 ollut muutaman minuutin

ps. mulla oli tosiaan tänä aamuna viimeksi kutina että muksu syntyisi laskettuna, niinkun kirjotin helatorstain pinoonkin, katsotaan pitääkö se nyt paikkansa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kotiuduttu pojan kanssa, oltiin bussilla keskustassa liikkellä, ja pojan mummillakin oli vapaapäivä joten oltiin hänen kanssa läheisessä leikkipuistossa leikkimässä. Nyt on poika tuolla hakemassa unta, väsyi tosta reissusta niin paljon:)

Tsemppiä kaikille synnyttämään aikoville, kuulostaa lupaavilta noi supparit ja muut limajutut! Mulla ei sellaisia vielä oo kuulunu, mutta eipä tässä kiirus ookaan, oon aivan valmistautunu että tää vauva syntyy jotain viikoilla 41+... eli reippaasti kesäkuun puolelle menee kuiteski. Vointi on kuitenkin tosi hyvä kokooni nähden joten ei sen suurempia ongelmia oo. Ja oon menossa sunnuntaita ristiäisiin joten ei se nyt sitä ennen saakaan tulla että päääsen sinne, tytöstä tulee mun eka kummilapsi.

Kauheeta, kun aina ku toi Daim kirjoittelee tänne niin alkaa tekee hirveesti mieli daimia, sitä suklaata siis..! On mun lempparia:) Onneks mulla on geisha-tuutti pakkasessa jonka meinaan napostella kun toi poika nukahtaa päikkäreille, nyt kuulostaakin kyllä jo lupaavalta kun on hiljentyny tonne:) taidampa mennä raottamaan pakastimen ovee..

t:minnis80 rv 38+2

Vierailija
22/23 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ehtiny paljon kirjotella kun on niin kovasti ohjelmaa tässä koulun viimesillä viikoilla ja harrastusten loppuajoissa ( siis tenavilla) ONNEA hurjasti kaikille vauvautuneille , joita jo riittääkin!!

Aamulla kävin neuvolassa. Eipä kummempaa, pehmeää kanavaa 1,5 cm ja kahdelle sormelle auki ja alhaalla, sama tilanne ollu jo pari viikkoa. SF-mittakin ollu jo kuukauden sama 33, no nyt oli32, eli yhä laskeudutaan alemmas mutta mutta mutta... Ei suppareita, välillä jotain pientä kiristelyä, kaikki ässät käytössä ilman mitään vaikutusta. Ärsyttää, kun toivosin että tämä lähtee ittekseen kun en enää haluais käynnistystä, kun viimeks oli niin raju. Mutta kun tämä painaa nyt jo kai sen 3700g niin ei olis kiva sitä kasvattaakaan kauhean isoksi. Mutta ei voi kun odottaa. Miehellä alko tänään kolmen päivän vapaa, joten siinäkin mielessä olis hyvä synnyttää nyt.

Nyt mies toi meille pizzat sen kunniaksi kun koululaisilla oli koulujenväliset maaastojuoksukisat tänään ja sitähän on kiva juhlia, eli syömään. Ja tsemppiä ja suppareita kaikille!

Pulmu 39+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kuin keijo.annikki?

Täällä on nyt leivottu. Ja nyt pitäisi olla niitä pullia syömättä. Meillä oli äitiyspakkauksen laatikko täynnä esikoisen vaatteita tuossa eteisessä. Kaksi päivää pyysin miestä viemään ne varastoon mutta mitään ei tapahtunut. Joten lähdin kantamaan niitä itse. No miten kantaa tän mahan kanssa tuon mallista laatikkoa? Pystyssä tietenkin jolloin kansi aukesi ja vaatteet levisi rappukäytävään! Kyllä kirosin miestä siinä vaiheessa. Näin reissulla myös naapuria joka hymyili iloisesti minulle. Tajusin vasta kotona että hymyn saattoi aiheuttaa tytön kirkkaan punainen hiuspanta ja vaaleanpunainen perhos nipsi jotka tyttö oli laittanu miun päähän. Unohdin ne totaalisesti ja mahdoin olla tosi tyylikäs! :)

Voi kun tyttö nukahtais niin vois itsekin torkahtaa... T:Moskuliini