Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit elämälläsi jos sinua ei yhtään kiinnostaisi mitä muut ajattelevat?

Vierailija
22.06.2026 |

Minä tanssisin, olisin avoimesti iloinen ja eläväinen kuten olen oikeasti. Laittaisin bikinit päälle ja menisin uimaan julkiselle rannalle, söisin siellä jäätelöä ja nauttisin elämästä. 

Totuus: Häpeän isoa vatsaani, en kehtaa tanssia nehohäpeän vuoksi. Olen syönyt taas todella vähän laihtuakseni ja makaan kotona allapäin koska elämä on välillä vaikeaa ja rajoittunutta oman päänsä kanssa 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähät välittäisin muista ihmisistä.

Vierailija
2/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin keskimäärin pukeutuisin paljon vartaloamyötäileväimpiin vaatteisiin. Rakastan vaatteita, jotka ovat mukavia ja istuvat kauniisti, mutta kokemus on opettanut, että pukeutumalla niin, siis miten itse parhaiten viihtyisin, saa aikaan tungettelevia kommentteja. Olen pitkä ja hoikka nainen, 90% vaatteista tuntuu päällä hirveiltä. 

 

Mua nyt ei ihan hirveästi kiinnosta, mitä muut ihmiset ajattelevat,  mutta sellaisessa maailmassa haluaisin elää, jossa ei olisi miehiä lainkaan. Olisi niin paljon mukavampaa ja helpompaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "jos"?

Vierailija
4/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin samaa kuin nyt. Minua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat. Itseasiassa minua ei edes kiinnosta muut ihmiset.

Vierailija
5/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin loparit, olisin työtön ja rupeisin ryyppäämään.

Vierailija
6/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tekisin. Tietoisesti en räätälöi elämääni sen mukaan mitä kuvittelen muiden ajattelevan. Alitajuisesti se kuitenkin saattaa vaikuttaa yllättävillä tavoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuisin manga/ animetyyliin, kuten jotkut nuoret tytöt. Olen kohta 60v ja ylipainoinen, eli en kehtaa. 

Vierailija
8/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitä muut minusta ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin työttömänä ja nauttisin siitä, kuten teen nytkin.

Vierailija
10/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en piittaa yhtään, mitä muut ihmiset ajattelevat, joten menen uimaan ja syön jäätelöä juuri silloin kun huvittaa. Olen tehnyt myös useita epäsovinnaisia elämänvalintoja, koska tämä on minun ainoa elämäni, enkä anna jonkun sukulaisen tai naapurin paheksunnan sitä pilata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutisin keijuksi ja lähtisin ulos

Vierailija
12/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni elän ihan omanlaisesti. En jaksa ajatella mitä muut minusta ajattelevat. En häpeä vartaloani, vaikka bmi on 31. Uskallan tehdä mitä haluan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaisin esittämästä, että olen kiinnostunut työnteosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi