Suomen älyttömin julkkis (syksyllä 2026, MTV)
Ketkä julkkikset (toivottavasti ei yhtään puolue/poliitikkoa, somettajaa, tubettajaa tai vaikutajaa) MTV on mahtanutkaan siihen valita osallistumaan ja yrittämään selviytyä tehtävistä niin huonosti kuin mahdollista, jotta pääsisi jatkoon.
"Suomen älyttömin julkkis lokakuussa MTV3-kanavalla ja MTV Katsomossa".
Kommentit (53)
Joukossa on itseä leikelleitä pinnallisia ja huomionhakuisia jotka yrittää pyristelöä edes seiska-lehden kiinnostuksen alaisuuteen saadakseen "vaikuttajina" lisää seuraajia ja rahaa
Huutokauppakeisari voittaisi ohjelman kevyesti.
Jarkko Tamminen olisi ollut hyvä, varmaan parempaakin tekemistä. Kirsi Alm-Siira, Tuure Boelius, Sointu Borg, Pernilla Böckerman, Elina Gustafsson, Niklas Hagman, Joel Harkimo, Jussi Heikelä, Jukka Hilden (tai uusio/avio/vaimonsa), Marja Hintikka, Shawn Huff, Alma Hätönen, Ali Jahangiri syrjivine "vitseineen", Jannika B, Maaret Kallio, Kari Kanala, Noora Karma, Annimari Korte, Anne Kukkohovi, Minna Kuukka, Pippa Laukka, Timo Lavikainen, honottaja Mira Luoti, Jesse Markin, Gogi Mavromichalis, Musta Barbaari, Jaana Pelkonen, Pia Penttala, Sita Salminen, Tia-Maria "Tinze" Sokka, Veronica Verho, mistä näitä Suomessa oikein sikiää. Ja jos joku vielä sanoo, ettei Suomessa ole (median luomia) julkkiksia.
Honottavaa, aina samanlaista, tylsää, poliittisesti ryvettynyttä Niina Lahtista ei sentään.
Vasemmistoaktiivit onneksi puuttuvat, kirjojensa myyntiä edistämässä, Tuomas Kyrö ja tylsääkin tylsempi, jokapaikan höylä Paula Noronen.
Ihanaa, ei Anniina Valtosta. Niin nolasi tosin itsensä tv-sarjassa Hengaillaankin, että olisi tuossa voinut aivan luontaisesti menestyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Honottavaa, aina samanlaista, tylsää, poliittisesti ryvettynyttä Niina Lahtista ei sentään.
Niina Lahtinen on loistava. Satiirin ja ironian todellinen taitaja.
Itkupilli Pinja Sanaksenaho, hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Honottavaa, aina samanlaista, tylsää, poliittisesti ryvettynyttä Niina Lahtista ei sentään.
Niina Lahtinen on loistava. Satiirin ja ironian todellinen taitaja.
^ Varmaan peitettyä ivaa. Maku meni viimeistään kimppakyydistä vasemmistoaktiivi Hirviniemensä kanssa ja yh:na. Siinä sitä perhemallia kerrakseen. Rumaääninen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Honottavaa, aina samanlaista, tylsää, poliittisesti ryvettynyttä Niina Lahtista ei sentään.
Niina Lahtinen on loistava. Satiirin ja ironian todellinen taitaja.
Satiiri olisi taiteen tyylilaji, johon ainakaan Lahtinen ei kykene, vaikka vallanpitäjiä ja yhteiskunnan omasta mielestään epäkohtia haluaakin kritisoida. Missä on naurettavuus, se uupuu hänen teksteistään. Missä on sarkasmi, se vaatikin älykkyyttä. Juhani Aho kykeni purevaan satiiriin, kuten George Orwell.
Pera55 kirjoitti:
Toivottavasti Hokka olisi mukana kun hän on sellainen yksinkertaisempi ihminen
Sinä yksinkertainen ääliö älä käytä hänen kuvansa, toisen henkilön kuvan luvaton käyttö on kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Honottavaa, aina samanlaista, tylsää, poliittisesti ryvettynyttä Niina Lahtista ei sentään.
Niina Lahtinen on loistava. Satiirin ja ironian todellinen taitaja.
Satiiri olisi taiteen tyylilaji, johon ainakaan Lahtinen ei kykene, vaikka vallanpitäjiä ja yhteiskunnan omasta mielestään epäkohtia haluaakin kritisoida. Missä on naurettavuus, se uupuu hänen teksteistään. Missä on sarkasmi, se vaatikin älykkyyttä. Juhani Aho kykeni purevaan satiiriin, kuten George Orwell.
Luuletko olevasi älykäs, et ole.
Kaikkien alojen asiantuntija Niko Saarinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Honottavaa, aina samanlaista, tylsää, poliittisesti ryvettynyttä Niina Lahtista ei sentään.
Niina Lahtinen on loistava. Satiirin ja ironian todellinen taitaja.
Satiiri olisi taiteen tyylilaji, johon ainakaan Lahtinen ei kykene, vaikka vallanpitäjiä ja yhteiskunnan omasta mielestään epäkohtia haluaakin kritisoida. Missä on naurettavuus, se uupuu hänen teksteistään. Missä on sarkasmi, se vaatikin älykkyyttä. Juhani Aho kykeni purevaan satiiriin, kuten George Orwell.
Luuletko olevasi älykäs, et ole.
Verbaalisesti merkittävästi lahjakkaampi ja luovempi kuin punainen-Lahtinen.
Huokaus, päästiin eroon näistä kahdesta, Hanad "Dosdela" Hassan ja Sergey Hilman ja ei, ei kannata vetää esiin rasimtikorttia. Jos ovat tylsiä, niin muuksi eivät muutu, kaukana hauskuuttajista, turhakkeita.
Ina Mikkola olisi saanut olla mukana. Aika kekseliään tuntuinen ja jotenkin ei vielä ole onnistunut ärsyttämään.
Jee, ei ainakaan vihreää anarkiaa, Antonio Floresia enää, markkinoimassa vähemmistöpartneriaan. Vaalit eivät taidakaan olla tulossa.