Lue keskustelun säännöt.
Kuinka paljon teidän sisälämpötilanne on?
22.06.2026 |
Meillä näyttää 22 astetta sisällä, 16 ulkona. Viilennys päällä... aurinko porottaa.
Kommentit (26)
Meillä 24 ulkona ja 22 sisällä, ei mitään viilennystä päällä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Sisälämpö mitataan pyllynreiästä
-tohtori
Vainajalla maksasta. Ydinlämmön ja löytöpaikan lämmön eron perusteella voidaan arvioida kuolinaika.
-lääkäri
Minkäs alan tohtoreita siellä ollaan, muinaiskirkkoslaavin?
Sisällä 24, ulkona 36.
Okt ulkomailla, ei tarvita viilennystä
Vierailija kirjoitti:
Sisällä 24, ulkona 36.
Okt ulkomailla, ei tarvita viilennystä
Sulla on sisällä liian kuuma siellä ulkomailla. 🥵
En jaksa nyt alkaa mittaamaan sisälämpötilaani, mutta kämpässä on 22 astetta.