Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joskus olla niin, että alitajuntaisesti tiedät jonkun olevan "parempi" kuin sinä ja sen takia nautit hänen epäonnestaan?

Vierailija
22.06.2026 |

Tunnistatko tällaista käytöstä itsessäsi tai muissa? 

 

Saat jotain iloa siitä, kun joku toinen (sinua kauniimpi, menestyneempi, fiksumpi, pidetympi, halutumpi) ei itse tiedosta omaa paremmuuttaan ja poljet häntä hieman alaspäin, kun olet ehkä itse kateellinen tai ärsyyntynyt jostain? 

 

Onko sinua kohtaan käyttäydytty tällä tavalla? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän