Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiössä järkyttävän ruma ja epäsiisti porraskäytävä, eikä kukaan tee mitään

Vierailija
22.06.2026 |

Asun ns. huonolla alueella. Porraskäytävän kunto on huono ja epäsiisti, eikä kukaan välitä, eivät edes talon omistusasujat. Itsekin olen omistusasuja, mutta minun mielipiteeni ei paljoa paina. En uskalla edes kutsua ketään kylään, koska hävettää niin paljon. Eli pitääkö tehdä mitä? Ottaa yhteyttä isännöitsijään vaiko hallitukseen? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan