Mitkä asiat kuuluvat uuteen normaaliin, jota ei ollut vielä viime vuosituhannella?
Kommentit (180)
Digimaksaminen. Ennen sai maksaa rauhassa käteisellä ilman että leimautuu rikolliseksi.
Ylipaino. Suomalainen nainen wolttaa. Ei ollu viimevuosituhannella tälläistä menoa että syötiin vain herkullista ja rasvaista ruokaa vähät välittämättä siitä että kilot kertyy ja seksielämä kärsii kun ulkonäkö on kuin norsulla. Pajeetit polkee ja suomilainen senkus lihavoituu.
Maailma muuttuu joko ajan, yhä nopeammin, ei ole uutta normaalia, dynaamisen hinnoittelun tyyli on tullut elämään, seuraavasta hetkestä ei voi tietää mitä tapahtuu.
Itsensä rumentaminen on täysin normaalia, nenärenkaat, rumat tatuoinnit, siniset, vihreät hiukset ja epäsiistit liian isot vaatteet on nykypäivänä ahdistuttavan normaalia. Edellä mainitut liittyvät vahvasti mielenhäiriöön.
Vierailija kirjoitti:
Setan virkkuu-kurssit
Huijausmunakurssit virkaten lapsille on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Taksiraiskaukset.
Kiitos vihvassut!
Vierailija kirjoitti:
Digimaksaminen. Ennen sai maksaa rauhassa käteisellä ilman että leimautuu rikolliseksi.
Joo, oli hienoa kun oli pinkka käteistä....
Ainakaan itse en kokenut tätä poliittista eripuraa. Luulin, että vedetään kansana yhtä köyttä, jos nyt jostain tulonjaosta vähän argumentoidaankin.
Ehkä olin vain sokea. Lapsena ja nuorena ilman nettiä oli helppo elää omassa kuplassa ja kuvitella muidenkin olevan tolkullisia.
Tatuoinnit yli puolella alle 30 vuotiaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoilevat poliitikot.
Mitenkäs Kekkosen dementia ja Karjalaisen alkoholismi?
En muista, että Kekkonen olis koskaan uhonnut valloittavansa Grönlantia, tai edes Gotlantia. En muista Karjalaisen kekkuloineen kännissä ase kädessä baarin ulkopuolella.
Mutta kansanedustajat Niskanen, Susitaival ja Havas kekkuloivat ase kädessä pitkin Kainuun ja Karjalan metsiä tuossa vuomma 1939 ja muutama vuosi sen jälkeen.
Näköjään terveen kehonosien leikkelyt, lapsille setapropagandan tuputtaminen, suvivirsi yms raamattuun perustavat hyökköykset, ihmisten jatkuva draamailu, pahantahtoisuus, pöyristyminen aivan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoilevat poliitikot.
Mitenkäs Kekkosen dementia ja Karjalaisen alkoholismi?
En muista, että Kekkonen olis koskaan uhonnut valloittavansa Grönlantia, tai edes Gotlantia. En muista Karjalaisen kekkuloineen kännissä ase kädessä baarin ulkopuolella.
Mutta kansanedustajat Niskanen, Susitaival ja Havas kekkuloivat ase kädessä pitkin Kainuun ja Karjalan metsiä tuossa vuomma 1939 ja muutama vuosi sen jälkeen.
Et yhtään vanhempaa asiaa löydä kaskun et sano että vuonna 100 yks politiikko heitti kepillä....
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan itse en kokenut tätä poliittista eripuraa. Luulin, että vedetään kansana yhtä köyttä, jos nyt jostain tulonjaosta vähän argumentoidaankin.
Ehkä olin vain sokea. Lapsena ja nuorena ilman nettiä oli helppo elää omassa kuplassa ja kuvitella muidenkin olevan tolkullisia.
Ihmisten pahantahtoisuus, politiikkojen agendat yms. Suomea johdetaan ulkoa ei sisältäpäin tämän olen tajunnut jo vuosia, Suomi luopui omasta itsenäisyydestä vuonna 1995 ja vauhti kiihtyi pakolaistulvan myötä vuonna 2015
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino. Suomalainen nainen wolttaa. Ei ollu viimevuosituhannella tälläistä menoa että syötiin vain herkullista ja rasvaista ruokaa vähät välittämättä siitä että kilot kertyy ja seksielämä kärsii kun ulkonäkö on kuin norsulla. Pajeetit polkee ja suomilainen senkus lihavoituu.
Niin lihavia miehiä ei ole, lol😂😂
Vierailija kirjoitti:
Digimaksaminen. Ennen sai maksaa rauhassa käteisellä ilman että leimautuu rikolliseksi.
Saa sitä edelleen maksaa käteisellä ja toivottavasti käteinen säilyy. Ne liikkeet jotka ei hyväksy käteistä rikkovat perustuslakia
Lenkkarit huvittavana tyylimokana puvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa-aikaisen kaupan hyllyttäjän pitää liittää työhakemukseensa videoesittely itsestään.
Ja jos hakee palkattomaan työssäoppimaan niin myöskin.
Saatesanoilla: persoonallinen, räväkkä, joka paikan hylättiin😂 en oli uskonut 20 vuotta sitten että hyllyttäjän tai pikaruokatekijän pitäis olla hype aktiivinen jokapaikanhöylä joka antaa itsestään videohaastattelun, kysytään haastateltavana olevalta kysymyksiä kuin olis hakemassa johtajan pestiä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat lihavia kuin tursaat
Jännä että puhut naisista kun miehet on keskimäärin lihavempia kuin naiset :D
miehillä ylipaino on myös vaarallisempaa kun se kertyy vatsan ympärille herkemmin.
”Työikäisistä 20–54-vuotiaista miehistä 65 prosenttia ja naisista 49 prosenttia oli painoindeksin mukaan ylipainoisia tai lihavia vuonna 2020” -yle
Palkattu apu.
Meillä ei käy siivoojaa, mutta ostin ikkunoiden pesurobortin, robotti-imuri on ollut yli 15 v