Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat kuuluvat uuteen normaaliin, jota ei ollut vielä viime vuosituhannella?

Vierailija
21.06.2026 |

Aloitan: älypuhelin on lähes jokaisella.

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkattu apu. 
Meillä ei käy siivoojaa, mutta ostin ikkunoiden pesurobortin, robotti-imuri on ollut yli 15 v

Vierailija
162/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digimaksaminen.  Ennen sai maksaa rauhassa käteisellä ilman että leimautuu rikolliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino. Suomalainen nainen wolttaa. Ei ollu viimevuosituhannella tälläistä menoa että syötiin vain herkullista ja rasvaista ruokaa vähät välittämättä siitä että kilot kertyy ja seksielämä kärsii kun ulkonäkö on kuin norsulla. Pajeetit polkee ja suomilainen senkus lihavoituu.

Vierailija
164/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu joko ajan, yhä nopeammin, ei ole uutta normaalia, dynaamisen hinnoittelun tyyli on tullut elämään, seuraavasta hetkestä ei voi tietää mitä tapahtuu. 

Vierailija
165/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setan virkkuu-kurssit

Vierailija
166/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä rumentaminen on täysin normaalia, nenärenkaat, rumat tatuoinnit, siniset, vihreät hiukset ja epäsiistit liian isot vaatteet on nykypäivänä ahdistuttavan normaalia. Edellä mainitut liittyvät vahvasti mielenhäiriöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setan virkkuu-kurssit

Huijausmunakurssit virkaten lapsille on normaalia.

Vierailija
168/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taksiraiskaukset.

Kiitos vihvassut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digimaksaminen.  Ennen sai maksaa rauhassa käteisellä ilman että leimautuu rikolliseksi.

Joo, oli hienoa kun oli pinkka käteistä....

Vierailija
170/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itse en kokenut tätä poliittista eripuraa. Luulin, että vedetään kansana yhtä köyttä, jos nyt jostain tulonjaosta vähän argumentoidaankin.

 

Ehkä olin vain sokea. Lapsena ja nuorena ilman nettiä oli helppo elää omassa kuplassa ja kuvitella muidenkin olevan tolkullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit yli puolella alle 30 vuotiaista. 

Vierailija
172/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoilevat poliitikot. 

Mitenkäs Kekkosen dementia ja Karjalaisen alkoholismi?

En muista, että Kekkonen olis koskaan uhonnut valloittavansa Grönlantia, tai edes Gotlantia. En muista Karjalaisen kekkuloineen kännissä ase kädessä baarin ulkopuolella. 

Mutta kansanedustajat Niskanen, Susitaival ja Havas kekkuloivat ase kädessä pitkin Kainuun ja Karjalan metsiä tuossa vuomma 1939 ja muutama vuosi sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään terveen kehonosien leikkelyt, lapsille setapropagandan tuputtaminen, suvivirsi yms raamattuun perustavat hyökköykset, ihmisten jatkuva draamailu, pahantahtoisuus, pöyristyminen aivan kaikesta. 

Vierailija
174/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoilevat poliitikot. 

Mitenkäs Kekkosen dementia ja Karjalaisen alkoholismi?

En muista, että Kekkonen olis koskaan uhonnut valloittavansa Grönlantia, tai edes Gotlantia. En muista Karjalaisen kekkuloineen kännissä ase kädessä baarin ulkopuolella. 

Mutta kansanedustajat Niskanen, Susitaival ja Havas kekkuloivat ase kädessä pitkin Kainuun ja Karjalan metsiä tuossa vuomma 1939 ja muutama vuosi sen jälkeen.

Et yhtään vanhempaa asiaa löydä kaskun et sano että vuonna 100 yks politiikko heitti kepillä.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan itse en kokenut tätä poliittista eripuraa. Luulin, että vedetään kansana yhtä köyttä, jos nyt jostain tulonjaosta vähän argumentoidaankin.

 

Ehkä olin vain sokea. Lapsena ja nuorena ilman nettiä oli helppo elää omassa kuplassa ja kuvitella muidenkin olevan tolkullisia.

Ihmisten pahantahtoisuus, politiikkojen agendat yms. Suomea johdetaan ulkoa ei sisältäpäin tämän olen tajunnut jo vuosia, Suomi luopui omasta itsenäisyydestä vuonna 1995 ja vauhti kiihtyi pakolaistulvan myötä vuonna 2015

Vierailija
176/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino. Suomalainen nainen wolttaa. Ei ollu viimevuosituhannella tälläistä menoa että syötiin vain herkullista ja rasvaista ruokaa vähät välittämättä siitä että kilot kertyy ja seksielämä kärsii kun ulkonäkö on kuin norsulla. Pajeetit polkee ja suomilainen senkus lihavoituu.

Niin lihavia miehiä ei ole, lol😂😂

Vierailija
177/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digimaksaminen.  Ennen sai maksaa rauhassa käteisellä ilman että leimautuu rikolliseksi.

Saa sitä edelleen maksaa käteisellä ja toivottavasti käteinen säilyy. Ne liikkeet jotka ei hyväksy käteistä rikkovat perustuslakia

Vierailija
178/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit huvittavana tyylimokana puvun kanssa. 

Vierailija
179/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa-aikaisen kaupan hyllyttäjän pitää liittää työhakemukseensa videoesittely itsestään.

Ja jos hakee palkattomaan työssäoppimaan niin myöskin.

Saatesanoilla: persoonallinen, räväkkä, joka paikan hylättiin😂 en oli uskonut 20 vuotta sitten että hyllyttäjän tai pikaruokatekijän pitäis olla hype aktiivinen jokapaikanhöylä joka antaa itsestään videohaastattelun, kysytään haastateltavana olevalta kysymyksiä kuin olis hakemassa johtajan pestiä 🤣

Vierailija
180/180 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat lihavia kuin tursaat

Jännä että puhut naisista kun miehet on keskimäärin lihavempia kuin naiset :D 

miehillä ylipaino on myös vaarallisempaa kun se kertyy vatsan ympärille herkemmin.


”Työikäisistä 20–54-vuotiaista miehistä 65 prosenttia ja naisista 49 prosenttia oli painoindeksin mukaan ylipainoisia tai lihavia vuonna 2020” -yle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi