Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lugen käyttäjät!!!

17.05.2007 |

Kyselisin keltarauhashormoonin puutteesta ja sen hoidosta: sain itse hoidoksi lugesteronia, jota olen käyttänyt nyt kolme kiertoa. Tässä kierrossa tuhruttelu alkoi poikkeuksellisesti ennen kuin ehdin aloittaa luget eli jo kp 15, ovis ehkä kp 10-12. Nyt odotellessani menkkoja ilman lugeja, tuhruttelu jatkuu, eli kierto onki ilmeisesti normaalin pitkä (27-28 pvää). Muissakaan kierroissa menkat ei ole alkanut, ennekuin olen lopettanut lugen käytön.

Oma gyneni piti todennäköisenä että 3-4 kk lugekuuri tasoittaa/normalisoi keltarauhasen toiminnan. Onko todella näin, vai voiko ongelma jatkua loputtomiin? Kauanko lugeja voi käyttää?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa lugesteroneista sanoa, mutta mä sain itse aikoinaan terolutit tuhruongelmiin. Myöskin sanottiin että sen pitäisi 4-5 kierrossa auttaa, jos auttaa. Mulla kuitenkin jatkui tuhrut teroista huolimatta ja itse lopetin niitten syönnin 5 kierron jälkeen. Lugesteron on hieman " vahvempaa" kuin terolut, en tiedä onko sillä vaikutusta.

Toivottavasti saat luge-konkareilta myöskin vastauksia, ja toivottavasti saat lugeista apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla