Lue keskustelun säännöt.
lugen käyttäjät!!!
17.05.2007 |
Kyselisin keltarauhashormoonin puutteesta ja sen hoidosta: sain itse hoidoksi lugesteronia, jota olen käyttänyt nyt kolme kiertoa. Tässä kierrossa tuhruttelu alkoi poikkeuksellisesti ennen kuin ehdin aloittaa luget eli jo kp 15, ovis ehkä kp 10-12. Nyt odotellessani menkkoja ilman lugeja, tuhruttelu jatkuu, eli kierto onki ilmeisesti normaalin pitkä (27-28 pvää). Muissakaan kierroissa menkat ei ole alkanut, ennekuin olen lopettanut lugen käytön.
Oma gyneni piti todennäköisenä että 3-4 kk lugekuuri tasoittaa/normalisoi keltarauhasen toiminnan. Onko todella näin, vai voiko ongelma jatkua loputtomiin? Kauanko lugeja voi käyttää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Valitettavasti en osaa lugesteroneista sanoa, mutta mä sain itse aikoinaan terolutit tuhruongelmiin. Myöskin sanottiin että sen pitäisi 4-5 kierrossa auttaa, jos auttaa. Mulla kuitenkin jatkui tuhrut teroista huolimatta ja itse lopetin niitten syönnin 5 kierron jälkeen. Lugesteron on hieman " vahvempaa" kuin terolut, en tiedä onko sillä vaikutusta.
Toivottavasti saat luge-konkareilta myöskin vastauksia, ja toivottavasti saat lugeista apua!