2000-luvun alkupuolelta muistuttavia asioita
Mulla on vähän ikävä menneisiin, toiveikkaampiin aikoihin. Ei varmaan hirveästi enempää selitystä tarvi, vaikka tietysti on olemassa asioita, jotka ovat paremmin nykyään.
Mutta koska menneeseen ei voi palata ja haluaisin lähestyä tätä asiaa positiivisen kautta, niin aloin miettiä, että mitkä asiat muistuttaisivat 2000-luvun alkupuolelta tai vaikka ajasta 10 vuotta siitä eteenpäin?
Itse olin silloin lapsi (ja ei, lapsuuteni ei ollut kultainen, että siitä se ei ole kiinni, vaikka varmasti lapsen silmin asiat näyttivät eriltä kuin aikuisen), mutta muistan, että yleinen ilmapiiri oli paljon myönteisempi, ei-kyyninen ja jotenkin vähemmän kuplautunut kuin nykyään.
Aloitan listaamalla ekat asiat mitkä keksin (nää ei oo kovin hyviä mutta keksikää te muut lisää!):
(Värinäyttö)puhelin mistä ne näytön pikselit erottui
Emot
Sellaset pörröhiukset ja sivuotsis
Raidalliset ja kirkkaan väriset vaatteet
Simpukkapuhelimet