Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka eivät haluaisi asua OMAKOTITALOSSA?

Vierailija
17.05.2007 |

Rivitalo on OK, mutta ihmettelen mikä hinku kaikilla on omakotitaloon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut omakotitalossa, rivitalossa, kerrostalossa, luhtitalossa ja nyt paritalossa. Tämä asumismuoto on aivan ihana. Meillä siis yhtiö, missä samassa pihapiirissä useampi paritalo. Kaikilla omat isot pihat, terassit ja autokatokset. Kuitenkin etuna huoltoyhtiö, joka hoitaa kaikki hommat ja jotka voi kutsua helposti paikalle, jos tulee ongelmia. Talojen keskellä iso suojainen sisäpiha lapsille leikkipaikkoineen ja kavereita aina tarjolla. En todellakaan kaipaa omakotitaloon, vaikka samalla rahalla sen olisi rakentanut.

Vierailija
22/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asutaan rivitalossa, jossa on iso omapiha. Nurmikkoa saa jo nyt leikata ihan tarpeeksi, ja tää riittäsi mulle ihan hyvin. Mua ei pahemmin pihan laitto kiinnosta.

Etsitään parhaillaan isompaa asuntoa, missä on isommat asuinneliöt. Mies hinkuaa omakotitaloon, kerrostaloasumista ei suostu edes pohtimaan.

Mulla itselläni taas ei ole mitään pakottavaa halua päästä juuri omakotitaloasumiseen kiinni. Lähinnä ärsyttää se että, kaikki pitää huoltaa itse. Nyt meillä huoltoyhtiö korjaa ja huoltaa jos jotain vaikkapa menee rikki. Ja myös yhteistä piha-aluetta käy huoltamassa. Talvella ei tarvitse lunta kolailla, kun traktori on ne jo käynyt hoitamassa jne.

Ei ole vastenmielistä muuttaa omakotitaloon, mutta muutkin vaihtoehdot kävisi mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla