Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri otti yhteyttä 6 kk jälkeen

Vierailija
21.06.2026 |

Kysyy mitä kuuluu. En ole ollut yhtyksisssä kun olen ollut sina se, joka soittaa. Perheenjäseneni on kuollut, minulla syöpähoidot menossa. En jaksa avautua enää hänelle vaikka aikoinaan oltiin parhaat ystävät. Mitä sanon..? ’Kiitos hyvää, entä sinulle?’

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ystävyys voi olla erilaista kuin nuorena, eikä joka kuukausi tule oltua yhteydessä. Kunhan ei tee niin kuin minun ex-ystäväni: ensin vuosien tauon jälkeen laittoi mitä kuuluu -viestin ja seuraavana päivänä tuli pyyntö lainata rahaa.

Laitaatko nyt sitä rahaa?

T.. ystävä.

Vierailija
22/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko teillä muulla tapana pitää puolen vuoden hiljaisuutta ja sitten pokkana vaan kysellä viestillä miten menee? Aika tympeää sanon.

Ap

Mulla on, ja nämä on juuri niitä itselleni tärkeimpiä ystäviä. Voi mennä kuukausia ilman mitään yhteydenpitoa, mutta takaraivossa silti tieto, että ne ei ole kadonneet elämästäni mihinään tai minä heidän. Elämme kuitenkin omia elämiämme, ja sitten kun jompikumpi ottaa yhteyttä niin tuntuu, kun vasta eilen oltaisiin viimeksi juteltu.

Itsellä vaan tapahtunut liikaa tänä aikana ja just silloin ei ole ollut  ystävää rinnalla. Miksi enää jälkeenpäin puhuakaan enää mitään.

Harmillista, mutta on myös harmillista jos ystävät muistaa pelkästään silloin kun on vaikeaa ja tarvitsee tukea. Ei se tunnu kovin pyytettömältä ystävyydeltä. 

No en ole ainakaan ollut turhaan hänelle valittamassa. 
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä joiden kanssa voi mennä kuukausiakin ettei pidetä yhteyttä, mutta ei ne elämästä mihinkään katoa. 

Itse vastasin, että kuva kun kysyit minulla meneillään raskaampi elämänvaihe eikä ole tullut oltua yhteydessä. Toivottavasti sinulle kuuluu parempaa tms. 

Vierailija
24/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko teillä muulla tapana pitää puolen vuoden hiljaisuutta ja sitten pokkana vaan kysellä viestillä miten menee? Aika tympeää sanon.

Ap

Mulla on, ja nämä on juuri niitä itselleni tärkeimpiä ystäviä. Voi mennä kuukausia ilman mitään yhteydenpitoa, mutta takaraivossa silti tieto, että ne ei ole kadonneet elämästäni mihinään tai minä heidän. Elämme kuitenkin omia elämiämme, ja sitten kun jompikumpi ottaa yhteyttä niin tuntuu, kun vasta eilen oltaisiin viimeksi juteltu.

Itsellä vaan tapahtunut liikaa tänä aikana ja just silloin ei ole ollut  ystävää rinnalla. Miksi enää jälkeenpäin puhuakaan enää mitään.

Harmillista, mutta on myös harmillista jos ystävät muistaa pelkästään silloin kun on vaikeaa ja tarvitsee tukea. Ei se tunnu kovin pyytettömältä ystävyydeltä. 

Yleensä ne kaveruudet on solmittu johonkin tiettyy elämään vaiheeseen ja tilanteeseen. Ystävistä voidaan puhua, kun me kulkee mukana myös ne vaikeimmat ajat tavalla tai toisella. Kaikki ihmissuhteet eivät siis ole ystävyyssuhteita vaan ihan kaveruutta. Nämä olisi vyvä oppia erottamaan toisistaan. 

Vierailija
25/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo parin kaverin kanssa saattaa mennä kuukausia ettei pidetä yhteyttä. Sitten tavataan ja juttu jatkuu siitä mihin viimeksi jäätiin. 

Vierailija
26/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et selvästikään halua olla hänen kanssaan tekemisissä, joten miksi edes mietit vastaamista? Hän kuitenkin ilmeisesti haluaisi olla edes jossain tekemisissä kanssasi ja edes harvoin kuin ei lainkaan. Kamalaa, että on tuommoisia ihmisiä olemassa, jotka haluaisi tietää, miten sulla menee. 😱 Itselläkin on semmoisia. Osan kyselyistä tykkään, kaikkien kyselyistä en niinkään. Niille, joista en niin tykkää, en vastaa mitään tai vastaan vaan ympäripyöreitä, joka ei kerro mitään tilanteestani.

Vierailija
27/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen pitänyt jopa parin vuoden hiljaisuuden, mutta ollaan menty sen jälkeen kahville ja vietetty taas enemmän aikaa. Tosin en tuhlaa aikaani herkkähipiäisiin ihmisiin.

Vaikutat aika nihkeältä tyypiltä, joka tykkää loukkaantua loukkaantumisen huvista. Tee kaverille palvelus äläkä ole yhteydessä.

Vierailija
28/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluu saada, on pakko antaa. 

Vierailija
29/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko olla ripustautuvaa laatua, kuulostat siltä.

Narsisitin raivoa: "siis et ajatellut minua 6 kuukauteen!!!". Mutta silti tuo ihminen on niin tärkeä, että olisit toivonut ottavan yhteyttä.

Vierailija
30/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et selvästikään halua olla hänen kanssaan tekemisissä, joten miksi edes mietit vastaamista? Hän kuitenkin ilmeisesti haluaisi olla edes jossain tekemisissä kanssasi ja edes harvoin kuin ei lainkaan. Kamalaa, että on tuommoisia ihmisiä olemassa, jotka haluaisi tietää, miten sulla menee. 😱 Itselläkin on semmoisia. Osan kyselyistä tykkään, kaikkien kyselyistä en niinkään. Niille, joista en niin tykkää, en vastaa mitään tai vastaan vaan ympäripyöreitä, joka ei kerro mitään tilanteestani.

On kohteliasta vastata. Ei kannata eikä tarvitse olla k*sipää ilman mitään syytä.

Vierailija
31/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta puoli vuotta ei ole kauhean pitkä aika.

Vierailija
32/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta puoli vuotta ei ole kauhean pitkä aika.

Varsinkin kun ap ei puolestaan luultavimmin liikauttanut evääkään pitääkseen yhteyttä.

Vierailija
33/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat että nyt on vähän rankaa ja raskasta

Vierailija
34/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksanut syöpähoitojen aikana vastailla oikein kellekään mitään. Se on ihan ymmärrettävää. Ja ne, jotka ei ymmärrä, saa jäädä. 

Vierailija
35/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että olet nuorempaa ikäpolvea . Vanhemmiten voidaan otta yhteyttä pari - kolme kertaa vuodessa eikä ole mitään ongelmaa - päinvastoin ! 

Vierailija
36/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No on vuosiakin mennyt ja oltu taas yhteyksissä. Kun on kiireitä puolin ja toisin.

Vierailija
37/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen elämässä voi olla vaikeita aikoja, myös hänen.

Ottaisin yhteyttä.

Vierailija
38/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kohteliasta vastata. Ei kannata eikä tarvitse olla k*sipää ilman mitään syytä.

Oletko sairastanut syövän ja tiedät miten hoidot väsyttävät? Vai mistä keksit, että kyse olisi k*sipäisyydestä?

Ohis

Vierailija
39/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yleensä ne kaveruudet on solmittu johonkin tiettyy elämään vaiheeseen ja tilanteeseen. Ystävistä voidaan puhua, kun me kulkee mukana myös ne vaikeimmat ajat tavalla tai toisella. Kaikki ihmissuhteet eivät siis ole ystävyyssuhteita vaan ihan kaveruutta. Nämä olisi vyvä oppia erottamaan toisistaan. 

Jos se ystävyys on ollut sellaista kevyttä tapailua kaiken kivan merkeissä ei sitä voi yksipuolisesti muuttaa vakavaksi. 

Vierailija
40/57 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi