Eräs nuori ja kaunis kassaneiti hymyili minulle keski-ikäiselle miehelle siellä kassalla
Onkohan hän ihastunut minuun? Pitäisikö minun lähettää vaikka kukkia hänelle? T. M54
Kommentit (24)
Selvästi on ihastunut sinuun, osta seuraavalla kerralla kortsuja ja iske silmää niin homma on sillä selvä.
kaikille henkilökuntaa ahdisteleville jatkossa ehdotonta vankeutta automaattisesti, ei mitään armoa
Kukkia kaikille! Kaikki saa kukka!
Se kuuluu siihen kassan työnkuvaan hymyillä kaikille asiakkaille. Valitettavasti et ole mitenkään special.
Ei kuule nappaa nämä sinun trollialoitukset Miro 18 vuotias!
Eipä aikaakaan, kun tuo hullu ap saa porttikiellon siihen kauppaan
Meillä ei edes saa ottaa asiakkaalta vastaan mitään. Joskus joku tollo jättää väkisin kukkia myyjälle, nakataan ne sitten takahuoneessa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä aikaakaan, kun tuo hullu ap saa porttikiellon siihen kauppaan
On joku 18 vuotias trolli!
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu siihen kassan työnkuvaan hymyillä kaikille asiakkaille. Valitettavasti et ole mitenkään special.
Niinpä. Ymmärtäkää tämä jo. Hymyily ja ystävällisyys on laadukasta asiakaspalvelua, ei mitään henkilökohtaista eikä kutsu lähestyä. T. 2-kymppisenä kirjastossa ollut asiakaspalvelija, jota setämiehet ahdisteli sanallisesti
Vierailija kirjoitti:
Selvästi on ihastunut sinuun, osta seuraavalla kerralla kortsuja ja iske silmää niin homma on sillä selvä.
Ehdottomasti XL-kokoa! Kannattaa myös tuoda se kassatsirbulan tietoon selkeästi.
Kannattaa käydä päivittäin monta kertaa kaupassa ja ostaa erilaisia kosteusvoiteita sekä kumihanskoja perinteisemmän intiimirekvisiitan kanssa. Muita kertoa kielen kärkeä kerran-kaksi huilten välistä pikaisesti lipauttaen, että olet hänelle hellä ensimmäisellä kerralla.
>ole asiakaspalvelija
>ole pakotettu tekohymyilemään ja toivottamaan hyvät päivänjatkot asiakkaille, muutenkin olemaan kohtelias, positiivinen jne.
>tee tätä 2-300 kertaa päivässä, pääsääntöisesti kaikille
>vastenmieliset urokset lukevat tästä kiinnostusta ja alkavat kehiä ihme skenaarioita
Kohteluaisuudesta hymyilevät. On minullekin hymyillyt. Ota rauhallusesti. Ei se henkilökohtainen ole.
Parturi kehuu vetäytyvää hiusrajaani. Kyse on varmasti siitä, että hän pitää minusta "siinä mielessä", eikä siitä, että hän haluaa minun, maksavan asiakkaan, palaavan.
Voi raukkaa olet sinä itserakas runkku mitä ostit kaljan lisäksi?
En viitsi leveillä mutta kaikki kassaneidit nauraa mulle kun lohkaisen huumoripitoisen sanavarastoni. ja hyvä mieli mulla ja heillä.
Hyi helvetti. Jätä kassatyöntekijät rauhaan. Eivät kaipaa huomionosoituksia kaltaisiltasi vanhoilta kävyiltä.