Pari päivää sitten kaupassa nuori kassaneiti toivotti hyvää juhannusta minulle, 35-vuotiaalle miehelle.
Kommentit (30)
Mulla sama, en ole edes lesbo.
N65
Selvä merkki kiinnostuksesta. Nyt alat käymään useita kertoja ko. kaupassa, saman kassan kautta. Osta esim. niveaa, kumihanskoja, kondomeita ja liukkaria - älä kuitenkaan kaikkia samalla kerralla. Kerro, että haluat olla hänelle hellä ensimmäisellä kerralla. Silmänisku tehostaa viestiäsi
Miehet kuvittelevat olemattomia ja sitten miehet haukkuvat naisia kun ei heitä kiinnosta.
"Kiitos samoin!-vastauksen voi varmaan tulkita vittuilunakin.
Tympii jo nämä sinun trollialoitukset Pete 18 vuotias! Keksi parempia!
Onneksi olkoon kun sait hymyn. Täällä suomenruotsalaisessa maakunnassa on vain keski-ikäisiä kassoja, jotka ovat syöneet sitruunaa aamupalaksi. Varsinkin jos asiakas tervehtii suomeksi.
Äiti tuo sulle kerran viikossa kassillisen ruokaa kotiin ja käy siivoamassa ja sinä spämmäät vain näitä hölmöjä aloituksiasi joka päivä klo 7 - 23 etkä poistu kotoa mihinkään!
Minulle keski-ikäselle matamille toivotti hyvää juhannusta keski-ikäinen matami kassalla! Luulikohan tuo minun olevan l€zbo? Voi apua nyt! Toivottelin hänelle samaa.
Samoin minulle!
En aiemmin tiennyt, että (ihan kaikki) naiset himoitsevat minua - nyt tiedän.
N, luulin olevani hetero :(