Käytättekö s-ryhmän ruuan kotiinkuljetusta?
Siis robotti-kuljetusta. Tuntuu olevan suosittua.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En. Ostan yleensä sen verran kerralla, että tulee normaalilla ihmisen tekemällä kotiinkuljetuksella.
Paljonko maksaa?
Tuo robotti-toimitus käsittääkseni vaan alle 3e.
Ei mulla ole varaa maksaa ylimääräistä tuollaisista ylimääräisistä palveluista
Kuka maksaa palkan noille ruuan rerääjille noihin toimituksiin? Laitetaanko ruuan hintaan ja muidenkin asiakkaiden kustannettavaksi nuo kuljetukset?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi liikuntarajoitteinen niin 3 euroa ei olisi kuitenkaan paljoa.
En käytä, käyn itse kaupassa kun tarvitsee
Just tänään tilasin robottikuljetuksella . Kätevää näin krapulapäivänä.
Käyttäisin, mutta se toimittaa ruokia vain päivisin. Olisi kätevää aamuyöllä baarista lähtiessä tilata robotti oppaaksi, että löytää kotiin.
ymmärrän kotiinkuljetuksen liikuntarajoitteisille, en laiskoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä debiili pas ka!!!!!
Ei ollut kivasti sanottu, oletpa ruma ihminen
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän kotiinkuljetuksen liikuntarajoitteisille, en laiskoille.
Ok.
En ole s-marketin käyttänyt, kun ne robotit ei tuu perille saakka. Jäävät tuonne muutaman sadan metrin päähän ja se on sitten tilattava jo taksi, että sieltä saisi haettua ruokansa.
Kyllä mä muutaman kerran kuussa tilaan kotiin kannettuna.
En tarvitse mutta roboa saattaisin käyttää mutta en jotain guugeria
Käytän kaikkien ruoka-ja taloustarvikkeiden kotiinkuljetusta muutaman viikon välein. Loistava palvelu eikä maksa paljoa. Ei ole kiva kerät täällä lomapaikkalunnalla käydä itse ison marketin uumenista kaikkia tarvikkeita.
Kotiinkuljetus on must!
En ole koskaan käyttänyt, tilannut. Niin kauan kuin omat jalat kantaa, haen itse lähikaupasta. Nuo mönkijät on aina tiellä kun pyöräilee, ajavat keskellä kulkuväylää, kääntyvät yhtäkkiä eteen ja aiheuttavat vaarallisia tilanteita.
Minusta robokuljetus kuulostaa kätevältä, mutta en ole käyttänyt kertaakaan, koska S-kauppaan on matkaa 200 metriä.
Ai suosittua? Prismoissa on usein niin tungos, että luulen pikemminkin, ettei kotiinkuljetusta juuri kukaan käytä.
Käytän ja maksaa 3,90e.
Niille roboille saa toivoa uusia pysähdysosoitteita.
Toivoin ja viikossa toteutui.
En. Ostan yleensä sen verran kerralla, että tulee normaalilla ihmisen tekemällä kotiinkuljetuksella.