Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas jotkut hehkuttavat "holitonta juhannusta"

Vierailija
20.06.2026 |

Ruokakuviin, chillauskuviin ym. tungetaan joku cola-tölkki tai otetaan jotenkin sellaisessa kuvakulmassa, että oluttölkissä tai viinipullossa lukee se "alcohol free"... Miksi tätä pitää oikein todistella ja mainostaa? Onko se pahe, jos taustalla näkyy ihan normaali lonkerotölkki? :D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin holiton kuin holtiton.

Vierailija
2/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käytä alkoholia, niin mistä se lonkerotölkki sinne kuvaan tulisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Sehän on normaali olotila.

Vierailija
4/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä kehityssuunta. Parempi luin kuohuviinillä tai muilla alkoholituotteilla elvistely. 

Vierailija
5/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei käytä alkoholia, niin mistä se lonkerotölkki sinne kuvaan tulisi?

Kyllä, mutta miksi se juoma täytyy ylipäänsä tunkea sinne näyttämölle? Hei mä juon vaan kokista, en alkoholia! Huomatkaa!

Vierailija
6/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on hyvä kehityssuunta. Parempi luin kuohuviinillä tai muilla alkoholituotteilla elvistely. 

Miksi? 

Vierailija
7/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on iso saavutus tai muuten tärkeää, että he eivät juo alkoholia, ja he haluavat, että muutkin tietävät sen. Ne, joille alkoholittomuus on ihan tavallinen olotila, eivät yleensä tee siitä suurta numeroa.

Vierailija
8/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin se on iso saavutus tai muuten tärkeää, että he eivät juo alkoholia, ja he haluavat, että muutkin tietävät sen. Ne, joille alkoholittomuus on ihan tavallinen olotila, eivät yleensä tee siitä suurta numeroa.

Ilmeisesti sitten tämä... Ap

Vierailija
9/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvenpään sosiaalisairaalasta oli taannoin juttua, olisiko ollut Seura lehdessä. Siellä äärimmäisen alkoholisoituneita potilaita hoidettiin ainakin aiemmin titraamalla, koska suora katko olisi ollut hengenvaarallista.

Kyseessä on lääkärin seuraama erittäin tarkka toimenpide henkilön ollessa tiputuksessa ja fyysisestä tilasta riippuen tarvittaessa myös narkoosissa. 

Alkoholia annostellaan suoraan verenkiertoon erittäin hitaasti jolloin saadaan pahimmat vieroitusoireet ja jopa äkki kuolemanvaaran todennäköisyys vähitellen pudotettua alhaisemmalle tasolle. 

Akuutti hoito vie päiviä jopa viikkoja ja kokonais hoitoaika on kuukausia.

Vierailija
10/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hehkuta, vaikka se tähän mennessä holiton on ollutkin ja tulee todennäköisesti olemaan tänäänkin, vaikka mitään päätöstä en ole tehnyt sen kummemmin holittomuudesta, holillisuudestakaan.

Jokainen juhlii niin kuin haluaa, tai on juhlimatta, jos ei siitä ole haittaa muille, niin se on ihan jokaisen oma asia, mitenkä juhannuksensa viettää. 

Vierailija
11/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täyttä NORMAALIA että ei juo myrkkyjä niin miks se ei saisi näkyä.

Epänormaalia on olla päissään, sekottaa päänuppi ja tuhota aivosoluja ja elimistöä.

Mitä hienoa ja kuvaamisen arvoista semmosessa on, jonkun alkoholitörpön tai muuten vaan törpön?

Vierailija
12/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin prun tylsää, olis edes muutama kaljatölkki, olis kivempi istua pihalla.

Vierailija
13/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täyttä NORMAALIA että ei juo myrkkyjä niin miks se ei saisi näkyä.

Epänormaalia on olla päissään, sekottaa päänuppi ja tuhota aivosoluja ja elimistöä.

Mitä hienoa ja kuvaamisen arvoista semmosessa on, jonkun alkoholitörpön tai muuten vaan törpön?

Ei tietenkään ole muita vaihtoehtoja kuin absolutisti tai päissään? :D

Vierailija
14/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se alkoholittomuuden korostaminen vähän erikoista. Puolisoni ei juo juuri koskaan mitään (silti kerran vuodessa saattaakin kilistellä skumpalla) mutta se ei ole mikään identiteettikysymys hällä. Eikä katso pahalla kun itse otan lasillisen tai pari. Kai tämä Suomi on jotenkin niin juoppo maa, että kohtuukäyttö on oikeasti tuntematon käsite monelle ja nähdään vaan ääripäät.

Vierailija
15/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisekoilu ja siitä tyhjänpäiväinen kertominen on naurettavaa jotkut idiootit tekee siitä vielä kirjoja ja idiootti kansa lukee ja kuuntelee niitä.Päivän selviä tarinoita joita jokaiselle viinan kanssa on sattunut, haluatko kuulla minun tarinani?

Vierailija
16/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut saman etenkin eräiden julkisuuden henkilöiden somesta ja on toki ihan peruspulliaisia. Miksi siitä pitää tehdä numero mitä juo?

Eilen join lasillisen holillista valkkaria ruuan kanssa ja yhden ananaslonkeron saunassa enkä ottanut kuvaa. En ota kuvaa, vaikka juon tänään vaan vettä ja Fantaa. 

Vierailija
17/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se alkoholittomuuden korostaminen vähän erikoista. Puolisoni ei juo juuri koskaan mitään (silti kerran vuodessa saattaakin kilistellä skumpalla) mutta se ei ole mikään identiteettikysymys hällä. Eikä katso pahalla kun itse otan lasillisen tai pari. Kai tämä Suomi on jotenkin niin juoppo maa, että kohtuukäyttö on oikeasti tuntematon käsite monelle ja nähdään vaan ääripäät.

Todellakin on. Heti, jos on alkoholia kuvassa niin on rapajuoppo. Kohtuukäyttökin pitää hoitaa pimeässä kellarissa tai ullakolla, jottei saa rapajuopon mainetta.

Vierailija
18/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännisekoilu ja siitä tyhjänpäiväinen kertominen on naurettavaa jotkut idiootit tekee siitä vielä kirjoja ja idiootti kansa lukee ja kuuntelee niitä.Päivän selviä tarinoita joita jokaiselle viinan kanssa on sattunut, haluatko kuulla minun tarinani?

On tuollainenkin naurettavaa kuin myös holittomuuden ahkera mainostus. Mulle on ihan sama, jos olet ollut "7 vuotta täysin selvinpäin eikä pisaraakaan alkoholia" tai vaihtoehtoisesti vedät joka viikonloppu kännit. Miksi sitä pitää mainostaa? Ap

Vierailija
19/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämälle siitos sain siltä toisen silmän, tarkaan kun katson maalin persereijän jonne kullin kärjen tähtään, ups ohi meni, Kuukkeli  nokkasi sissijuustot.

Vierailija
20/34 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vielä se moraalisaarna, että jos on lapsia mukana, niin ei saa edes yhtä saunakaljaa juoda... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan