Miksi olet vielä facebookissa?
FB:n alkuaikoina Markki kutsui ihmisiä "Dumb f*cks" kun antoivat hänelle tietonsa facebookissa.
Kommentit (52)
Ap, miksi olet vielä av- notkuja?
FB on vain homoja ja muita surkimuksia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai siellä enää kukaan ole?
Kaikki boomerit ovat ja heitä on palstalla paljon.
Olen siellä juurikin aikuisemman seuran takia. Mihinkään instoihin en mene ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen facebookia se oli selvää kaikille että internetiin ei roiskita omia tietoja joka paikkaan. Nyt ollaan tässä että yksityisyyttä ei ole ja kaikki imetään, eikä väki edes pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Kiitti Zukenperkki ja hienosti tehty!
Käsittämätöntä tosiaan miten tässäkin ketjussa on Zukenpergin hännystelijöitä alapeukuista päätellen.
Luen tuttujen ja sukulaisten kuulumisia. Läheisten ystävien kanssa myös soitellaan, viestitellään ja tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai siellä enää kukaan ole?
Aasinhattu typerykselle. Jos er sinä siellä ole, se ei tarkoita, ettei siellä kukaan ole.
Facebook continues to be in the top 3 most used social media, with now 3.07 billion monthly active usersJa sama suomeksi.
Kolme biljoonaa on numeroina 3 000 000 000 000 (kolme tuhatta miljardia.
Eli kyllä siellä vielä muutama on.
Billion on suomeksi miljardi
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tiliä sinne
Miksi onneksi?
En ole buumeri vaan x, eli -69 syntynyt. Olen siksi, että kun menin sinne -07, päätin tekniikan kehittyessä ja Instagrammien TikTokien tullessa olla enempää tuhlaamatta aikaani sos.mediaan. Ikäiselleni fb on hyvä. Instagrammissa vain esitellään unelmaelämiä ja -kasvoja ja -vartaloita. Kaikki tietävät, että se on narsistista kuplaa. Mikään ei ole totta, kasvokuvia käsitellään jne. Feikkimaailma.
Miksi fb? Se on ihan hyvä paikka. Myyn MarketPlacella ja paikalliskirppiksillä liian pieniä vaatteita, verhoja, huonekaluja, olen löytänyt sieltä halvalla timpurin, saan neuvoja kasvimaan hoitoon, kaikki kaverini ovat siellä. Halvalla löytyi muuttoautokin sitä kautta. Ystävätkin ovat siellä - ei ole niin yksinäistä. Tiedän, että suurimmalla osalla kavereistani on myös Instagram, mutta pidän fb:n, koska se on olemassa, enkä tahdo että kaikki aikani menee sos.mediaan. Maalla on aitoakin tekemistä. Mielummin luen vapaahetkinäni vaikka kirjaa kuin herään pari tuntia videosyötettä selailtuani.
Lähdin Facebookista pari viikkoa sitten ja samalla lopetin kaikki Instagram-tilit. Molemmat alustat toimivat hyvin vain mainostamiseen ja kun ei ole nyt yritystoimintaa, mitä mainostaa niin eipä ole tarvetta Zuckerbergin lompakkoakaan lihottaa. Jos firman laitan taas joskus pystyyn, niin ehkä sitten sinne palaan jos siihen mennessä ei ole parempaa alustaa perustettu. Instagramiin en ole kuitenkaan palaamassa missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Lähdin Facebookista pari viikkoa sitten ja samalla lopetin kaikki Instagram-tilit. Molemmat alustat toimivat hyvin vain mainostamiseen ja kun ei ole nyt yritystoimintaa, mitä mainostaa niin eipä ole tarvetta Zuckerbergin lompakkoakaan lihottaa. Jos firman laitan taas joskus pystyyn, niin ehkä sitten sinne palaan jos siihen mennessä ei ole parempaa alustaa perustettu. Instagramiin en ole kuitenkaan palaamassa missään tapauksessa.
Miksi yrittäjänä et halua, että toinen yrittäjä menestyy?
Face on jotain niin noloa, ollut aina. Vm 78
Suurempi kysymys on miksi ketään nainen pistää kuviaan minnekkään
olen siellä miehen nimellä vaikka olen nainen ja vaan siksi, että katon keloja mitä tulee syötteeseen. joskus tulee kaveripyyntöjä joltain lihavilta naisilta joilla on silmälasit ja tissit tyrkyllä, muutama tekoälyjutukin lähestynyt.
Ei en ole oikeastaan. Tai olen,mutten ole. Vastustin aina facee, mutta milloin kouluryhmä milloin mikäkin pisti mut käyttämään facee. Sitten laitoin tilin hyllylle, vuosiksi.
Muutin ulkomaille, syrjäiselle pikkusaarelle, joka oli monin tavoin jäljessä. Kaikki löytyi facesta tai suullisesti. Ei muuten mitenkään. Yritykset kaikki fb sivujen varassa! Joten päädyin käyttämään, etten jää täysin ummingolle. Sen jälkeen maa on vaihtunut ja kohdemaan expat ryhmiin liityn sitä muka. Saa ihan kivoja vinkkejä mitä, missä, milloin. Varsinkin kun englanniksi ei ole mitään.
Pidän Facea eräänlaisena päiväkirjana, johon kirjaan fiiliksiäni silloin tällöin. En kalastele tykkäyksiä, mutta on kiva nähdä ”FB-muistoja”aiemmilta vuosilta. Minulla on myös muutamia sukulaisia, joita en juurikaan näe livenä, kun asuvat muissa maissa, joten on kiva pitää heihin yhteyttä edes sillä tavoin.
Missä somealustoilla ap itse pyörii?
Mä en näe mitään syytä miksi en olisi. Omalla etunimelläni olen ja profiilikuvasta tunnistaa mut.. Ne laitoin henkilökohtaisina tietoinani, kun FBn liityin noin vuotta aikaisemmin ennenkuin se tuli isosti tietoisuuteen.
Veljeni on jonkun kuvan ja tägin musta joskus laittanut, että ne saa selville pienellä "hakkeroinnilla". Sitten kun lapsia tuli, niin ehdin ajoissa pyytää, ettei laita meidän lapsista kuvia FB.
FBssa on kaikki aikuiset tutut, saa helposti pidettyä yhteyttä ja "tiedotettua" jotain.. kirjoitettua vaikka satuja, jos fiilis.
Muita some alustoja en käytä.
Onneksi ei ole tiliä sinne