Miksi olet vauvapalstalla juhannuksena klo 12
Kommentit (37)
Onhan se varmaankin noloa, joo, mutta vielä nolompaa olisi jättää tuo uuni päälle ja piknik-eväät sinne palamaan poroksi, sekä tekemättä kaikki muut Juhannuspiknik-valmistelut.
Koska nukuin vähän pidempään tänään. Normaalisti olen täällä jo klo 7.
Piti tulla tarkistamaan että kuinka punkkupäissään möhömahaiset demari jakkukalkkunat täällä kiukuttelevat : )
Just trollailin paria uskista ja inceliä ja mitä näitä luusereita on. Nyt pistän tietokoneen kiinni jä lähen tien päälle.
Ei eletä enää 90 lukua jossa netti oli lähinnä vain pöytäkoneella
Että voin vastata tähän sinun kysymykseesi.
Olen ollut töissä joten minulla ei ole tänä vuonna juhannussuunnitelmia.
Kissat nukkuu, joten tässä aikaa keskustella.
Koska olen maassa, missä ei ole nyt juhannus. Aika noloa, ettet tällaista asiaa ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Koska nukuin vähän pidempään tänään. Normaalisti olen täällä jo klo 7.
🐖 juu juuu
Olen kipeä. Kuumetta on jo toista päivää.
Niin aika noloa en ole hukkunut, en ole tapellut en ole tappanut ketään en ole kuollut liikenteessä joo helvetin noloa on elämä, kävin kaupassa hakemassa olutta ja jauhan paskaa sulle melko noloa .Ilalla käyn naimassa naapurin muijaa kun ukko lähtee matkoille, ihan noloa se on mutta pakko mennä.
Koska tämä on minulle kuin mikä tahansa päivä. Olen kotona ihan normaalisti, ja välillä tulee käytyä tietokoneellakin samalla tavalla kuin kaikkina muinakin päivinä. En ole koskaan juhannusta millään tavalla viettänyt.
Syötiin just ulkona, tuulee niin kovaa, että tulin sisään hetkeksi ruokalevolle.
Eikö AP osaa kelloa.
Aloitus tuli klo 12:27
Onhan päivä vielä huomennakin ja minä en eilisestä muista mitään, siis eteen päin mars.
Tulin katsomaan oletko sinä täällä