Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa, miten teidän juhannusaatto 2026 on mennyt

Vierailija
19.06.2026 |

Niin.

Itse kävin pitkällä kävelylenkillä ja otin muutamia luontokuvia. Kävin suihkussa. Nyt on pastat kiehumassa ja kanankoivet uunissa. Juon pahan makuista valkoviiniä ja istua pönötän tietokoneen ääressä yksin kotonani.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mökillä ja ollaan lasta alulle panemaan alkamassa.

Muista pyytää anopilta suostumus.

Vierailija
22/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt. Kävin aamupäivällä kaupassa ja tein ruokaa pakkaseen. Nyt siellä on 10 päivän lämpimät ruoat valmiina. Siivosin keittiön ja se lähti vähän käsistä. Siirsin uuniakin ja putsasin sen takaa. Sitten olen huovutellut ja taustalla on pyörinyt Rillit Huurussa. Söin juuri illallisen, mutta kaapissa on avattu sipsipussi, joka vähän huutelee siellä. Jääkaapissa kylmiä limsatölkkejä, joten seuraavaksi sihautan sieltä sellaisen auki. Voisin katsoa jonkun elokuvankin Sheldonien sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin! Heräsin puoliltapäivin, 12 tunnin yöunien jälkeen, eli selvästikin uni tuli ihan tarpeeseen. :D

Olen koko pitkän viikonlopun vain kotona. Tämän päivän olen viettänyt koneella pelaten, vain välillä nousten hakemaan lisää juotavaa/snäcksejä tai kävelemään hetken kävelymatolla. Kävelen tälläkin hetkellä, kun pelaamiselta ei pysty/ehdi/malta selaamaan palstaa tai somea.

Ostin torstaina ruokaa suunnilleen pienelle kylälle, ettei varmastikaan tarvitse poistua kotoa moneen päivään. XD

Vierailija
24/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä yksin koiran kanssa, pitempi lenkki vaaran päällä kierrettiin päivällä, sitte puuhommia, veden kantamista, saunan lämmitin, juhannusjuuston otin vasta hellalta, hyvin onistui.. Nam. Muissa mökeissä ei näy porukkaa, järvellä  on hiljaista, saa yksin olla..  Tai no yksin ja yksin, porot nukkuu mökin vieressä ja linnut juttelee pihassa ja lokit kirkuu järven päällä kalaa etsiessään.. 

Vierailija
25/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin joskus aamutuimaan nukkumaan ja heräsin yhden maissa. Avasin telkkarin ja söin aamiaista. Unohduin istumaan töllön ääreen. Sitten lämmitin ruokaa ja söin senkin töllön ääressä. Sitten avasin tietokoneen ja luin päivän lehdet ( HS ja IS ) ja sääkartat ja sähköpostin. Vastasin poikapuolen viestiin. Kurkkasin uudelleen Iltistä ja huomasin linkin tänne... aloin selata näitä kirjoituksia ja vastasin muutamiin. Siinähän se, normi vapaapäivä. En mitenkään vietä Jussia.

Vierailija
26/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vienyt koiraa pari kertaa, leikannut nurmikon ja riipinyt nokkosia nokkosvettä (lannoitus) varten. Muuten käytännössä koneella selailemassa joutavaa. 

Lapsi laittoi lomaretkeltään juuri kuvia tulemaan. 

Vierailija
27/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin oon kotona. Ja tunnen itteni yksinäiseksi. Mutta pian menen nukkumaan.

Niin minäkin. En ole koko päivänä puhunut kenenkään kanssa. En edes käynyt kaupassa. Inhoan näitä juhlapäiviä, kun kaikkien kuuluisi olla kaikkien kanssa iloisesti, mutta kun se ei mene niin. 

Vierailija
28/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palstailua enimmäkseen ja kalun näplöötä. Ehkä käyn kohta naapurissa iskemässä niiden musiikkivehkeet lähimmän hyypiön päähän.

Hommaa sellainen bluetoothin katkoja, joita mainostetaan netissä. 

Vierailija
29/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivästä olin aikeissa mennä kotieläimiä katsomaan mutta en saanut autoa parkkiin koska oli niin ruuhkaista. Siitä lähdin satamaan koska kuulemma siellä myytäisiin paistettuja muikkuja. En kuitenkaan löytänyt muikkukojua. 

Tämän jälkeen kävin ruuhkaisessa prismassa, ostin heräteostoksena kukka-tarotkortit. 

Kävin keräilemässä kukkia, jotka aion prässätä ja teen niistä tauluja myöhemmin. 

Kävin saunassa ja join ja söin. Nyt olen tässä. Yksin olen. Välillä on yksinäistä, välillä ei. 

Vierailija
30/30 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.