Pystyisitkö selittämään miehellesi mitä tarkoittaa takaiskuventtiili?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi niin munatonta miestä, jolle minun pitäisi tuo(kin) asia selittää.
N45
Mutta munaton mies joka ei takaiskuventtiileille selityksiä kaipaa kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi Nooan arkkikaan uponnut jos siinä olisi ollut takaiskuventtiili. Jeesus ei vaan osannut.
No, eihän se Jeesus sitäkään rakentanut, vaan Nooa. Vinkki on nimessä: Nooan arkki.
Sinulla on ilmeinen kiinnostus teologiaan, mutta kovin vähäiset tiedot.
Mutta ei olisi uponnut jos olisi ollut takaiskuventtiili.
Voi olla. Ei uponnut ilmankaan.
Yleensä avomerialuksissa ei ole pohjatulppaa. Soutuveneissä on. Ne uppoavat kun niiden kelluvuus (kyky syrjäyttää vettä) on vähäisempi kuin veden paine. Eli esim hörppäämällä vettä tai vuotamalla nopeammin kuin pilssipumput vievät vettä ulos.
Mies taas uppoaa helposti esim oluella.
Perseseksiä haittaa 2 kpl takaiskuventtiileitä: ulompi ja sisempi sulkijalihas. Kumpikin on automaattisesti kiinni ja pitää tahdonalaisesti rentouttaa, että miehet pääsevät panemaan toisiaan.
Ajatella että Nooan arkki upposi vaikka ei ollut edes pohjatulppaa. Saatanan huono puuseppä se Jeesus sitten loppujen lopuksi olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estää nesteen virtauksen väärään suuntaan. Esim laskimoissa on sellaiset. Kävikö mielessäsi lainkaan se? Tuskin. Et tiedä miten oma kehosi toimii, pelle.
lesbo
Oletko itse homo, kun tiedät mistä venttiilistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi niin munatonta miestä, jolle minun pitäisi tuo(kin) asia selittää.
N45
Alkaa kohta olla aika ohi muutenkin, jos olet sinkku N45.
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan katsoa internetistä mikä se sellainen takaiskuventtiili on. Nytpä tiiän.
Älä paljasta muille. Vielä ei olla saatu oikeaa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkääs vaimo Prismaan hakemaan kondensaattoria. Siitä sitä juttua riittäisi.
Sinulla ei varmaankaan vaimoa ole, kun lähettelet muiden vaimoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huusin vaimolle, että "voitko tuoda takaiskuventtiilin?". Vastasi, että "minkä?"
Lähetä seuraavaksi rautakauppaan hakemaan vasenkätisten rautakanki. Saat vuoden parhaimmat naurut.
Hienostunutta huumoria. Onko vaimosi yhtä yksinkertainen?
Ilmeisesti, kun ei ole vielä rautakaupasta palannut.
Esimerkki yli 60-vuotiaasta incelistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi Nooan arkkikaan uponnut jos siinä olisi ollut takaiskuventtiili. Jeesus ei vaan osannut.
No, eihän se Jeesus sitäkään rakentanut, vaan Nooa. Vinkki on nimessä: Nooan arkki.
Yleensä avomerialuksissa ei ole pohjatulppaa. Soutuveneissä on. Ne uppoavat kun niiden kelluvuus (kyky syrjäyttää vettä) on vähäisempi kuin veden paine. Eli esim hörppäämällä vettä tai vuotamalla nopeammin kuin pilssipumput vievät vettä ulos.
Perseseksiä haittaa 2 kpl takaiskuventtiileitä: ulompi ja sisempi sulkijalihas. Kumpikin on automaattisesti kiinni ja pitää tahdonalaisesti rentouttaa, että miehet pääsevät panemaan toisiaan.
Ajatella että Nooan arkki upposi vaikka ei ollut edes pohjatulppaa. Saatanan huono puuseppä se Jeesus sitten loppujen lopuksi olikin.
Kyllä, sinulla on vielä paljon ajateltavaa. Voi oikein kuulla, miten ratas pyörii. Hitaasti, mutta sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan katsoa internetistä mikä se sellainen takaiskuventtiili on. Nytpä tiiän.
Älä paljasta muille. Vielä ei olla saatu oikeaa vastausta.
Lu-ku-tai-to
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uponnut. Vedenpinta laski ja arkki mukamas jäi jumiin Araratille. Kansantaru lienee syntynyt siellä edelleen olevan venemäisen luonnonkivimuodostelman pohjalta.
En osaisi. Minulla ei ole mitään tarvetta sellaiselle tiedolle, eivätkä venttiilit liity lainkaan kiinnostuksen kohteisiini. Siitä olen varma, että mies pääpiirteissään itse tietää, kuinka mainittu venttiili toimii.
Hän ymmärtää olla selittämättä minulle.
Ikean sivuilta ei löytynyt mitään takaiskuventiiliä, joten ei voi olla mikään tärkeä.
N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estää nesteen virtauksen väärään suuntaan. Esim laskimoissa on sellaiset. Kävikö mielessäsi lainkaan se? Tuskin. Et tiedä miten oma kehosi toimii, pelle.
lesbo
Aattelitko että tuo olisi solvaus? Olisin todella mielelläni lesbo. Naiset on parempaa seuraa ja fiksumpia ihmisiä kuin miehet. En vain millään onnistu muuttumaan lesboksi vaikka yritän.
Kosla suuntautuminen ei ole valinnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Alkaa kohta olla aika ohi muutenkin, jos olet sinkku N45.
= incel-Veeti 15
Vierailija kirjoitti:
Ikean sivuilta ei löytynyt mitään takaiskuventiiliä, joten ei voi olla mikään tärkeä.
N35
Ikean sivulla. 😄
Takaiskuventtiili on mekaaninen virtausohjain, joka sallii nesteen tai kaasun kulkea vain yhteen suuntaan. Sen pääasiallinen tehtävä on estää haitallinen takaisinvirtaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä ap, missä kohtaa kehossasi on g-piste? Peräsuolen etuseinämän ja eturauhasen takaseinämän välissä. Mitä se teistä miehistä kertoo?
Että tykkäätte olla toisen miehen pantavana, ihan jokainen.
No, emme nyt kyllä ihan jokainen.
T. Mies
Kyllä, jokainen. Teidät on tehty siihen. Sinä vain et ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on satuhahmo. Hän ei tietäisi edes mikä on kavahöylä ja naskali, takaiskuventtiilistä puhumattakaan.
Joo, mut ei se oikein tainnut tajuta.
T putkinainen
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän takaiskuventtiili liity jotenkin polkupyörän takapyörään? Olisko jotain sähköpyörien hienouksia.
Myös tavan polkupyörässä on takaiskuventtiili.
Ristille naulitseminen oli rangaistus, jonka tarkoituksena oli tuottaa kipua ja lopulta kuolema. Teippaus olisi ollut turhan mukava menetelmä. Ei Jeesukselle annettu myöskään untuvatyynyä.
Ateistiksi olet todella kiinnostunut Jeesuksesta. Mutta toisaalta ateistikin uskoo Jumalaan, ei-jumalaan. Sen ympärillä sitten pyörii. Se vasta koomista onkin.