Kesälomaisille tiedoksi että hotelleissa kuuluu tervehtiä muita asukkaita eikä katsella vastaantullessa ja hississä ympäri seiniä
Ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäyntiä on tämä. Aamiaiselle mennessä sanotaan vastaantulijoille huomenta, päivemmällä vastaantullessa voi nyökätä ja katsoa hymyillen silmiin eikä seinille tai omiin varpaisiin. Hissiin mennessä voi ihan hyvin heipata eikä toljottaa tyhjyyteen tai kännykkään.
Kommentit (77)
Eikös kansankynttilällä pitäisi olla tähän aikaan vuodesta kesäloma? Onko jäänyt opetusvaihde päälle? Vai sekoittaa ope Rantahotellin idyllisen ympäristön suomalaiseen Scandiciin, jossa lapsiperheen jäljiltä pöydän ympäristö on täynnä ruokaa? Yhtä kaikki, omahyväisellä viballa marinoitu besserwisseröinti on aina yhtä viihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Taas todistettu että suomalaiset on junttia kansaa
Älä nyt, kun tuolla toisessa ketjussa juuri eräskin miehenpuolikas epäili kadulla vastaantullutta nuorta naista hulluksi, koska tämä hymyili ja katsoi silmiin vaikka ei tuntenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päädyin kaksistaan hissiin amerikkalaisen kanssa. Hän sanoi hi how are you doing ja hissi lähti matkaan. Seurasi pitkä hiljaisuus kun aloin miettimään mitä minulle kuuluu. Kun avasin suuni kertoakseni mitä minulle kuuluu, ovi avautui ja amerikkalainen vain poistui sanomatta sanaakaan ja kuulematta mitä minulle kuuluu. Töykeyttä? Ylpistyneisyyttä?
Siihen vastataan good. Tai good, you? Eli suomeksi moikka.
Outo tyyli sanoa moikka. Miksei ne voi sanoa vain että hi tai hello ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla joo, mutta ei Suomessa.
Sivistyneet ihmiset Suomessa harrastavat samaa kohteliasta käytösmallia.
Epäkohteliasta häiritä vieraita ihmisiä tervehdyksillään. Jotain paikkoja ja tilanteita voi olla että se kuuluu asiaan muttei tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneet ihmiset Suomessa harrastavat samaa kohteliasta käytösmallia.
Kas kun ei ole tapahtunut noin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Päädyin kaksistaan hissiin amerikkalaisen kanssa. Hän sanoi hi how are you doing ja hissi lähti matkaan. Seurasi pitkä hiljaisuus kun aloin miettimään mitä minulle kuuluu. Kun avasin suuni kertoakseni mitä minulle kuuluu, ovi avautui ja amerikkalainen vain poistui sanomatta sanaakaan ja kuulematta mitä minulle kuuluu. Töykeyttä? Ylpistyneisyyttä?
Amerikkalaiset ovat aina ylimielisiä. Minä olisin lähtenyt perään ja torunut hänen käytöstään. Tämän jälkeen olisin kertonut kaikki 50 asiaa mitkä ovat huonosti sinä päivänä
Ei kuulu. Mulla ei ole tarvetta tervehtiä tuntemattomia. En tervehdi tuntemattomia missään. Ja niiden jotka ei siitä pidä niin on vain elettävä sen asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen vastataan good. Tai good, you? Eli suomeksi moikka.
Outo tyyli sanoa moikka. Miksei ne voi sanoa vain että hi tai hello ?
Kysy niiltä, mutta san ensin good.
Joko naisten silmiin katsominen ja miehille hymyileminen ketju on poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Ap on hö lö mö inselittäjä
Tuliko laitettua aamulla crocsit vääriin jalkoihin?
Näin on, tuo on suotavaa käytöstä mutta jos ei tee niin tuletko rangaistus tsi ääliö Gang stalking vouhotus ympärille tai kirjoittelua nettiin buhahaaaaa!
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6551839/miksi-suomalaisnaiset-eivat-kat…
Vierailija kirjoitti:
Taas todistettu että suomalaiset on junttia kansaa
Laita se juntti hanuriisi.
Oon tullut nauttimaan lomasta enkä naapurin seurasta. Olen toki kohtelias, mutten näe muuna kuin häiriönä, jos lähden käymään lävitse kaikki hotellissa majoittuvat ihmiset.
Pjaskalle ja narsistille (eli sulle) tiedoksi, että tuntemattomia ihmisiä EI SAA TERVEHTIÄ KOSKAAN. Minkään ikäiset. Itse en ole koskaan tervehtinyt ketään missään hotellissa hississä. Eikä kukaan ole tervehtinyt mua. Sellainen on kiusaamista. Pitää vaan olla HILIJOOOOOOOOOO hississä. Kaikkien. Eikä kukaan ole nalkuttanut mitään. Olet todellakin typerin narsisti, joka täällä luuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6551839/miksi-suomalaisnaiset-eivat-kat…
Ajattelin vaan kun ap. teki uuden typerän ketjun.
Why? Missä olet töissä? Paljonko asunto maksaa? Paljonko tienaat? Montako neliötä. Siivoa ja tarjoile. Kuuntele idioottien vjttuilua. Nevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset missään ulkomaillakaan moikkaile hisseissä. Oletko ikinä käynyt?
Riippuu hotellista. Ehkä kolmen tähden pakettimatkahotelleissa ei, mutta viiden tähden kansainvälisissä hotelleissa yleensä ihmiset osaa käyttäytyä.
Muistan aina hotellikokemuksen Itävallasta Kitzbühelin läheltä. Söimme kohtuullisen tasokkaan hotellin ravintolassa aamiaista, kun kaksi tuhtia äijää haalareissaan käveli baaritiskille ja toivotti ihan vaan yleisesti koko salille hyvää huomenta, vetäisivät oluet ja lähtivät töihin. Se vaan tulee muualla maailmassa ihan selkäytimestä, että muut ihmiset huomioidaan. Meitä on täällä liian vähän, että olisimme lähtökohtaisesti sosiaalisia.
Äääkösistä huomaa kokemusasiantuntijan. Ja kyllä, niin kannattaa.