Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiki on alkanut haista kissanpissalle

Vierailija
19.06.2026 |

Miksi? Mikään ei ole muuttunut elämässäni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuo nyt flunssan ekalla viikolla, kun kuumeilin. Nyt toinen viikko. 

Vierailija
22/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla stressi ja vaikea ahdistus tekee hien hajusta todella kitkerää ja mitkään pesut ym. ei auta vaan stressi ja ahdistuneisuus pitäisi saada pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma.

Ainut dödö, joka toimii on Bats merkkinen. Saa apteekeista ja nettikaupoista hajustettuna ja hajusteettomana versiona.

Vierailija
24/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla stressi ja vaikea ahdistus tekee hien hajusta todella kitkerää ja mitkään pesut ym. ei auta vaan stressi ja ahdistuneisuus pitäisi saada pois.

Sama. Stressi ja ahdistus saa hien kissankusen hajuiseksi.

Tosiaan tosi hyvä pesu, kuivaus, ehkä vielä desinfiointiaine. Sen jälkeen Bats merkkinen dödö. Muut dödöt päästää sen kissankusen hajun läpi, mutta tuo Bats ei päästä. Bats pitää hajuttomana. Välillä testaan muita dödöjä, mutta kissankusi palaa. Sitten siirryn taas Batsiin.

Tämä deodorantti on saanut erinomaista palautetta käyttäjiltään ja useat arvostelijat pitävät sitä parhaana tuotteena markkinoilla. Se on hajusteeton, ei ärsytä ihoa, ja pitää hien ja hajut tehokkaasti poissa koko päivän ajan. Lisäksi sitä kehutaan pitkäkestoiseksi, edulliseksi ja hellävaraiseksi, minkä ansiosta se sopii myös herkälle iholle.

Tehokas ja hellävarainen antiperspirantti herkälle iholle

Bats Extra Effective Mild Antiperspirant tarjoaa 48 tunnin tehokasta suojaa hikoilua vastaan samalla kun se on hellävarainen iholle. Tämä hajusteeton antiperspirantti on dermatologisesti testattu ja sopii erinomaisesti herkälle iholle päivittäiseen käyttöön.

Miksi valita tämä antiperspirantti

48 tunnin tehokas suoja hikoilua vastaan

Hellävarainen koostumus herkälle iholle

Hajusteeton - ei häiritse omia tuoksujasi

Dermatologisesti testattu ja ihoa kunnioittava

Luotettava valinta päivittäisiin tarpeisiisi. Lisää Bats Extra Effective Mild Antiperspirant välttämättömyyksiisi.

https://www.nordicfeel.com/fi/product/bats-extra-effective-mild-antiper…

Saa myös tuoksullisena versiona, tuoksu on siinä melko mieto ja hyvä. 

Vierailija
25/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut liottaa hikipaidat etikkavedessä ennen pesua? Se poistaa tehokkaasti hajuja.

Vierailija
26/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Bats ei auta, niin tujumpi absolut torr tai Luonnottaren (appelsiini-pihka) deovoide. Auttoi ainakin pistävään tissihikeen ja voin todella suositella! Toki se syy pitäisi myös löytää, nuo em on lähinnä helpotusta pistävään hikeen, mutta ei itsessään poista ongelmaa. Bakteerien liikakasvu usein kyseessä. Sibicort-kuurilla saa ainakin ne hajuja tuottavat bakteerit kuriin. T. Hikipirkko

Vierailija
27/27 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut liottaa hikipaidat etikkavedessä ennen pesua? Se poistaa tehokkaasti hajuja.

Sanytol on hyvä hikoilevan vaatteille huuhteluaineeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme