Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko vihreiden kannatus nousemaan vai laskemaan Sofia Virran edesottamusten vuoksi?

Vierailija
19.06.2026 |

Mitä arvioitte?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on, ettei kenelläkään ole mitään käsitystä millaista politiikkaa vihreät konkreettisesti ajaa. Sofian sankarillinen linjapuhekin puoluekokouksessa oli ihan höttöä

Jos vihervassut pääsevät valtaan, niin polttoaineen hinta raketoi. Myös demarit aikovat nostaa polttoaineen verotusta entisestään

https://www.is.fi/autot/art-2000011652682.html

Vierailija
22/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousemaan. Sofia on nini ihqu! Vihreiden kannattajat äänestää joka tapauksessa Vihreitä, joten ei se voi laskea.

Blondit on kuin valkoinen kopiopaperi. Sofia piirtää joka aamu kasvot naamaansa meikeillä. Se siitä kauneudesta. 

Blondit eivät näytä miltään ilman meikkiä. Blondien kauneus tulee purkista aina. 

Sulla se ei tule edes purkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, kunnia meni mutta maine sen kuin kasvaa!

Vierailija
24/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sofiasta johtuu nykyään mieleen sekä virta että belourf.  Seuraavaksi varmaan yhteisessä tositv:ssä nämä muidut

Vierailija
25/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy jokin elämää vihaava väestönosa, joka äänestää kyseisiä termiittipuolueita.

Vierailija
26/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko puolueesta en tiedä sanoa. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että kun se Sofian suoritus Erikoisjoukoissa on nähty, niin Virta kerää vaaleissa ennätyksellisen korkean henkilökohtaisen äänisaaliin.

Näitä oman edun tavoittelijoita puolueen nimissä on uusi normaali. Tulevaisuudessa eduskunta on täynnä tosi-tv-tähtösiä ja some-vaikuttajia päättämässä maan asioista. 

Vierailija
27/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko puolueesta en tiedä sanoa. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että kun se Sofian suoritus Erikoisjoukoissa on nähty, niin Virta kerää vaaleissa ennätyksellisen korkean henkilökohtaisen äänisaaliin.

Näitä oman edun tavoittelijoita puolueen nimissä on uusi normaali. Tulevaisuudessa eduskunta on täynnä tosi-tv-tähtösiä ja some-vaikuttajia päättämässä maan asioista. 

Eikö ne pitäisi hävittää?

Niin on toimittu ennenkin kautta historian.

Vierailija
28/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HS-analyysin mukaan kannatus tulee kasvamaan ja kohisten.

Vierailija
29/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä koska vihreät ovat onnistuneet tuomaan Eurooppaan ihmisiä kehitysmaista joiden hiilijalanjälki satakertaistuu Euroopassa.  Tämä ekokatastrofi on myös humanitaarinen katastrofi. Kenenkään ei pidä lähteä omasta maastaan ja jättää ystäviään ja kulttuuriaan kevein perustein. 

Hävetkää vihreät!

Lisäksi vastustivat ydinvoiman rakentamista. Ydinvoima olisi ollut säävarmaa hillidioksidivapaa energian lähde, mutta kun ei vihreille kelpaa muu kuin kiinalaisten saastuttaen rakentama tuulivoima ja hiilinieluja hävittävä, niin minkäpä sille sitten voi

Ei muuta kuin satoja hehtaareita vihreiden omistamia metsiä nurin, "kun en yhtään tiennyt mitä tarkoittaa päätehakkuu" Virta 

Vierailija
30/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava tulevaisuuden kuva 

Vierailija
31/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran aivotonta sakkia ovat vihreiden äänestäjät, ettei varmaan vaikuta heihin mitenkään 

Vierailija
32/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikutusta tai nousemaan. Tässä maassa on eräs äärioikeistolainen puolue säilyttänyt kannatuksensa vaikka sen edustajat tekevät mitä tahansa. Tosin vihreät ovat sivistyspuolue toisin kuin tämä äärioikeiston edustaja.

Toivottavasti sivistys puolue ei pääse hallitukseen muuten loppuu mulla autolla töissäkäynti.

Jos olet persu niin sinuna en puhuisi yhtään mitään autoilun kustannuksista. Se on nimittäin sellainen juttu että teidän ansiostanne minun työssäkäyntini maksaa minulle nyt enemmän kuin koskaan ennen on tässä maassa maksanut.

Sellanen juttu vassusika että puhut paskaa.

Vierailija
33/33 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikutusta tai nousemaan. Tässä maassa on eräs äärioikeistolainen puolue säilyttänyt kannatuksensa vaikka sen edustajat tekevät mitä tahansa. Tosin vihreät ovat sivistyspuolue toisin kuin tämä äärioikeiston edustaja.

Toivottavasti sivistys puolue ei pääse hallitukseen muuten loppuu mulla autolla töissäkäynti.

Jos olet persu niin sinuna en puhuisi yhtään mitään autoilun kustannuksista. Se on nimittäin sellainen juttu että teidän ansiostanne minun työssäkäyntini maksaa minulle nyt enemmän kuin koskaan ennen on tässä maassa maksanut.

Sellanen juttu vassusika että puhut paskaa.

Siis niinkuin nimittäin sellanen juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän