Tuleeko vihreiden kannatus nousemaan vai laskemaan Sofia Virran edesottamusten vuoksi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousemaan. Sofia on nini ihqu! Vihreiden kannattajat äänestää joka tapauksessa Vihreitä, joten ei se voi laskea.
Blondit on kuin valkoinen kopiopaperi. Sofia piirtää joka aamu kasvot naamaansa meikeillä. Se siitä kauneudesta.
Blondit eivät näytä miltään ilman meikkiä. Blondien kauneus tulee purkista aina.
Sulla se ei tule edes purkista.
Noo, kunnia meni mutta maine sen kuin kasvaa!
Jotenkin sofiasta johtuu nykyään mieleen sekä virta että belourf. Seuraavaksi varmaan yhteisessä tositv:ssä nämä muidut
Aina löytyy jokin elämää vihaava väestönosa, joka äänestää kyseisiä termiittipuolueita.
Vierailija kirjoitti:
Koko puolueesta en tiedä sanoa. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että kun se Sofian suoritus Erikoisjoukoissa on nähty, niin Virta kerää vaaleissa ennätyksellisen korkean henkilökohtaisen äänisaaliin.
Näitä oman edun tavoittelijoita puolueen nimissä on uusi normaali. Tulevaisuudessa eduskunta on täynnä tosi-tv-tähtösiä ja some-vaikuttajia päättämässä maan asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko puolueesta en tiedä sanoa. Mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että kun se Sofian suoritus Erikoisjoukoissa on nähty, niin Virta kerää vaaleissa ennätyksellisen korkean henkilökohtaisen äänisaaliin.
Näitä oman edun tavoittelijoita puolueen nimissä on uusi normaali. Tulevaisuudessa eduskunta on täynnä tosi-tv-tähtösiä ja some-vaikuttajia päättämässä maan asioista.
Eikö ne pitäisi hävittää?
Niin on toimittu ennenkin kautta historian.
HS-analyysin mukaan kannatus tulee kasvamaan ja kohisten.
Vierailija kirjoitti:
Syytän vihreitä maapallon lämpenemisestä koska vihreät ovat onnistuneet tuomaan Eurooppaan ihmisiä kehitysmaista joiden hiilijalanjälki satakertaistuu Euroopassa. Tämä ekokatastrofi on myös humanitaarinen katastrofi. Kenenkään ei pidä lähteä omasta maastaan ja jättää ystäviään ja kulttuuriaan kevein perustein.
Hävetkää vihreät!
Lisäksi vastustivat ydinvoiman rakentamista. Ydinvoima olisi ollut säävarmaa hillidioksidivapaa energian lähde, mutta kun ei vihreille kelpaa muu kuin kiinalaisten saastuttaen rakentama tuulivoima ja hiilinieluja hävittävä, niin minkäpä sille sitten voi
Ei muuta kuin satoja hehtaareita vihreiden omistamia metsiä nurin, "kun en yhtään tiennyt mitä tarkoittaa päätehakkuu" Virta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava tulevaisuuden kuva
Sen verran aivotonta sakkia ovat vihreiden äänestäjät, ettei varmaan vaikuta heihin mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikutusta tai nousemaan. Tässä maassa on eräs äärioikeistolainen puolue säilyttänyt kannatuksensa vaikka sen edustajat tekevät mitä tahansa. Tosin vihreät ovat sivistyspuolue toisin kuin tämä äärioikeiston edustaja.
Toivottavasti sivistys puolue ei pääse hallitukseen muuten loppuu mulla autolla töissäkäynti.
Jos olet persu niin sinuna en puhuisi yhtään mitään autoilun kustannuksista. Se on nimittäin sellainen juttu että teidän ansiostanne minun työssäkäyntini maksaa minulle nyt enemmän kuin koskaan ennen on tässä maassa maksanut.
Sellanen juttu vassusika että puhut paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikutusta tai nousemaan. Tässä maassa on eräs äärioikeistolainen puolue säilyttänyt kannatuksensa vaikka sen edustajat tekevät mitä tahansa. Tosin vihreät ovat sivistyspuolue toisin kuin tämä äärioikeiston edustaja.
Toivottavasti sivistys puolue ei pääse hallitukseen muuten loppuu mulla autolla töissäkäynti.
Jos olet persu niin sinuna en puhuisi yhtään mitään autoilun kustannuksista. Se on nimittäin sellainen juttu että teidän ansiostanne minun työssäkäyntini maksaa minulle nyt enemmän kuin koskaan ennen on tässä maassa maksanut.
Sellanen juttu vassusika että puhut paskaa.
Siis niinkuin nimittäin sellanen juttu!
Jos vihervassut pääsevät valtaan, niin polttoaineen hinta raketoi. Myös demarit aikovat nostaa polttoaineen verotusta entisestään
https://www.is.fi/autot/art-2000011652682.html