Kun käsketään haistamaan pitkää paskaa, niin kuinka pitkä se oikein pitää olla
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja vain asiallisia vastauksia, pyydän.
Asiallista pa skaa, sitäpä juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% vanhoista sanonnoista on todella kömpelöitä ja nykymittapuulla vähintäänkin varttivajakin suusta.
Ennen ihmiset oli tyhmempiä. Kehitys kehittyy.
Ne oli taikauskossa tyhmempiä muuten paljon viisaampia, kaupunkipelle voi mennä luontoon ja koittaa tulla siellä toimeen , montako päivää pärjäät siellä luonnonehdoilla, minä veikkaan pari päivää, sitten loppuu tietotaito, kun mäkkärin herkut on syöty.
Joku päivä tulee totuus esiin, se on paluu alkuun kun ei ole mitään, on vaan idioottien tuhoamat rauniot, alkaako uusi Walkin Dead taistelu ilman sonbeja?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanonta suksi vit..., joo voisin tehdä mutta kuka ostaa mulle sukset ja mistä niin suuren vit... löydän että sinne voi hiihtää?
Koklaa vaikka sauvakävelytyyliä päin makuulla. Ei sitten sukset lipsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanonta suksi vit..., joo voisin tehdä mutta kuka ostaa mulle sukset ja mistä niin suuren vit... löydän että sinne voi hiihtää?
Koklaa vaikka sauvakävelytyyliä päin makuulla. Ei sitten sukset lipsu.
Mutta entä ne voiteet..heh kesäkeli liukkaassa luolassa, mitä mieltä on suksivoitelija ?
Kanaa syömällä saa tod pahan hajuista kakkaa aikaiseksi. Eli jos halut kostaa huonot tarjoilut kesämökkivieraana, niin kunnon kanakakka ulkohuussiin.
Kömpelöitä mutta varmaan 99 prossaa totuuttaa enemmän kuin nykyaikana, katso kännykää älä tolppaa auts sattui päähän,mihinkä minä osuin kysyi somettaja ?