Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen juhannusostokset Hesarissa!

Vierailija
18.06.2026 |

Kehtaa vielä nimellään esiintyä!

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000012085241.html

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesa Vareliuskin saapui ostoksille nokkelasti jo keskiviikkona. Tärkeimmät ovat jo kärryssä.

”Kaljat on hankittu. Ja vähän lonkeroa”, Varelius toteaa.

No onpa tosi nokkelaa :D

Vierailija
22/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikaa lukuun ottamatta olisin voinut ostaa samat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 8 pakettia makkaraa ja 3kg uusia perunoita ja muutama olut sekä 3,5l maitoa m55

Vierailija
24/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi hätäpäissään tarinan karjalanpiirakoiden tekemisestä

Kyllä minua ihmetyttää enemmän miten nuo ylipainoiset kehtaavat kertoa ostoksistaan. Lihavien ostoksia pitäisi rajoittaa.

Kaupoissa tulisi olla pullat, karkit, sipsit ym suljettuna erilliselle osastolle, jonne ei tietyn BMI:n ylittäviä asiakkaita päästettäisi lainkaan.

Kansanterveys kiittäisi.

Tämä olisi hyvä alku. Myös alkoholi kuuluisi tuolle osastolle. Lisäksi ylipainoisten pitäisi maksaa enemmän arvonlisäveroa.

Vierailija
25/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 8 pakettia makkaraa ja 3kg uusia perunoita ja muutama olut sekä 3,5l maitoa m55

Lisäys vielä että ei ole tuo kalja koskaan maistunut. Alkaa oksettaa toisen jälkeen

Vierailija
26/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys vielä että ei ole tuo kalja koskaan maistunut. Alkaa oksettaa toisen jälkeen

No miksi sä sitten ostat sitä?

Vierailija
27/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tässä artikkelissa häiritsi? 

Se että nainen syö. Jos nuo olisi ollut miehen ostoksia, olisi hän ollut sankariruuanlaittaja ja superisä.

Vierailija
28/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään että yli puolet suomalaisista on ylipainoisia 😫

Vierailija
29/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin tänään naisena 2x0,5l olutta ja pakastepizzan. Mutta nuo on vain tälle päivälle.

Itse kävin noin klo 11 Citymarketissa, menin sinne suklaan vuoksi 4 levyä/10€, mutta ostin myös mm. homejuustoa, lonkeroa sekä talous- ja paskapaperia. Ei ollut ruuhkaa.

Klo 14:30 kävin Prismassa, ostin loput. Ihmisiä oli paljon, mutta ei mitään ruuhkaa. Jonottamallani itsepalvelukassalla oli yksi minua ennen.

Oluet unohtuivat tai en ollut varma, jäikö mökille olutta. Oli sinne jäänyt. Joka tapauksessa piipahdimme Lidliin mökkireissun aluksi n. klo 18. Ei ollut ruuhkaa. Yksi kassa sulkeutui ja jonottamallani kassalla oli yksi meitä ennen tai no kaksi, kun päästimme erään teinin edellämme, kun hänellä ei ollut ostoksia kuin yksi energiajuomatölkki.

Vierailija
30/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap ihan terve?

En ole, kaikenlaista häiriötä löytyy.

Ap

Vierailija
31/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen kahden päivän syömiset ja juomiset. Huhhuh. 

Tiesitkö, että aktiivinen 60 kg nainen tarvitsee 2500 kcl päivässä?

Olen aktiivinen 70kg nainen ja minulle riittää hyvin 1500kcal. Joka päovä min 10 000 askelta ja hyötyliikuntaa yms.

60 kiloisena peruskulutus on n 1300kcal joten 1200 kcal kulutukseen tarvitaan hitonmoinen treeni normi työpäivän päälle (ellet ole esim metsuri tai muurari). 

Minulla tuohon kalorimäärään tarvitaan puolimaraton/2,5h tai 4,5h salilla JOKA PÄIVÄ! 

Vierailija
32/32 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa lihavien terveydenhuoltomenot 🤷 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän