Asunnon tyhjennys, muuttaminen.
Asun yksin. Ei ystäviä. Tavaraa on niiiin hirveästi. Auttakaa naista hädässä!
Jaetaan kokemuksia siitä, miten saa asiat rullaamaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä et ole vuoteen tarvinnut lähtee pois. Ja tällä periaatteella sit jokainen tavara johon kosket karsit pois.
Tein saman kun muutin ja ai että on ollu ihana kun ei oo ylimääräistä roinaa!
Kohta karsin taas keittiön tavarat. Vuoden aikana olen käyttänyt vain kolmea mukia,joten muut joutaa pois
Nä muutin yksin asuvana naisena juuri näin. Oli ihanaa heivata turhat tavarat hemmettiin! Vieläkin heitä tavaraa pois, vaikka jo muutin.
Pakkaaminen oli muutossa kaikkein raskainta. Tosin eikö se kaikille ole?
mitäpä jos pakkaisit hyvissä ajoin? 1 kaappi päivässä - turhat roskiin/kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä et ole vuoteen tarvinnut lähtee pois. Ja tällä periaatteella sit jokainen tavara johon kosket karsit pois.
Kohta karsin taas keittiön tavarat. Vuoden aikana olen käyttänyt vain kolmea mukia,joten muut joutaa pois
Jos siis vaikka viime joulu tuli vietettyä sukulaisilla, eikä koristellut omaa kotia nii tällä periaatteella kaikki joulukoristeet poistoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nä muutin yksin asuvana naisena juuri näin. Oli ihanaa heivata turhat tavarat hemmettiin! Vieläkin heitä tavaraa pois, vaikka jo muutin.
Pakkaaminen oli muutossa kaikkein raskainta. Tosin eikö se kaikille ole?
Ei mulle se pakkaaminen vaan uudessa kodissa niille paikan etsintä, et sitten muistaa minne laitto. Esim. me muutettiin kaks kerroksiseen taloon ja kesti mulla tovi, et mitä vein yläkerran vessaan ja mitä alakerran vessaan. Sitten siinä rampattiin edes taas miettien kumpi vessa nyt on parempi sille hiustenkuivaajalle yms. Lampun varakupu on edelleen siellä minne se melkein 15 vuotta sitten muuton yhteydessä pakattiin. Näin mä edelleen tiedän missä se on, enkä vaihda paikkaa. Se sijaitsee mun sukkalaatikossa. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tilaa valtiolta apulaiset ilmaiseksi. Sitähän sä oot vailla onneton onanoija.
Sä olet inhottava ihminen
Taidat kuvailla tuossa itseäsi.