Automerkkisi ja puoluekantasi?
Minkä merkkisellä autolla ajat ja mitä puoluetta äänestät? Itselläni on sellainen mielikuva, että esim. kaikki kokoomusta äänestävät ajavat Mersulla, Bemarilla, Audilla tai Teslalla. Selvitetään mikä on todellisuus!
Kommentit (93)
Ajan Toyotalla, ja olen poliittisesti epäkorrekti.
Ei minulla mitään puoluakantaa ole. Äänestän yleensä vähiten huonoa vaihtoehtoa.
Ajan rellulla, sekin on häviten huono vaihtoehto. Mukava ajaa eikä kiinnitä huomiota turhaan.
Ei ole autoa. Ääni menee oikealle, joko Liberaalipuolue tai Persut.
Mikä tää tämmönen liberaalipuolue on?
Kysyn koska kokoomus on huijareita ja Riikka ei ole leikannut tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää tämmönen liberaalipuolue on?
Pienpuolue. Talousoikeistolainen, liberaaliudessa toivomisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn koska kokoomus on huijareita ja Riikka ei ole leikannut tarpeeksi.
Liberaalipuolue leikkaisi enemmän
Toyota. Ei puoluetta. Olen äänestänyt elämäni aikana (jos pressanvaalitkin lasketaan, ts. pressan puolue) SDP:tä, Kokoomusta, Perussuomalaisia, Keskustaa, Vihreitä, Feminististä puoluetta (vaimikäseoli).
Meillä on 20 vuotta vanha diesel-Skoda ja muutaman vuoden vanha sähkö-Skoda. Ajan lähinnä tuolla dieselillä. Mulla ei ole puoluekantaa, inhoan kaikkia poliittisia puolueita. Aiemmin äänestin vihervasemmistoa, mutta koin jonkinlaisen mullistuksen maailmankatsomuksessani pari vuotta sitten, enkä missään nimessä äänestäisi noita puolueita enää. Viimeksi äänestin kunnallisvaaleissa keskustan ehdokasta. Eduskuntavaaleissa en äänestänyt enkä tiedä, äänestänkö seuraavissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moskvits ja vassarit.
Et osaa edes
kirjoittaa "Moskvitsh" => ilmiselvä persu.
Nojaa, tällä on jo Mercedez ja kokkeli. Eipä se vasen sen paremmin trollaile.
Näin kesäisin vanhalla Fiat 127:lla. Viimeksi äänestin Hjallista.
Lexus ja olen liikkuva äänestäjä oikealla laidalla. Persuja äänestin viimeksi.
Mercedes ja Kokoomus