Automerkkisi ja puoluekantasi?
Minkä merkkisellä autolla ajat ja mitä puoluetta äänestät? Itselläni on sellainen mielikuva, että esim. kaikki kokoomusta äänestävät ajavat Mersulla, Bemarilla, Audilla tai Teslalla. Selvitetään mikä on todellisuus!
Kommentit (93)
Kokkare olen ja ajan 15 vuotta vanhalla Skodalla, sekä pukeudun vanhoihin kuluneisiin vaatteisiin liikkuessani julkisilla paikoilla.
Ajan uudella, punaisella Toyotalla ja olen sitoutumaton keskustasta vasemmalle. Äänestän usein henkilöä linjalla keskusta - vihreät- vasemmistoliitto. Kerran olen kuntavaaleissa äänestänyt sukulaista SDP:n listalta ja meni uutena kirkkaasti läpi.
Uuden MG sähköauton väri on sama kuin puoluekantani, sinimusta.
Bentley, sdp, hälsningar från Andersudd.
Bentley, moderaterna. Hälsningar Nalle
Vierailija kirjoitti:
Kokkare olen ja ajan 15 vuotta vanhalla Skodalla, sekä pukeudun vanhoihin kuluneisiin vaatteisiin liikkuessani julkisilla paikoilla.
Mulla muuten sama mutta kepulainen isäntä olen ja metsärahat sijoitan ihan muualle kuin ruostuvaan rautaan.
Ns. pedofiili - owlsu. Sinimusta persu.
Ei ole autoa eikä ajokorttiakaan / vihreät
Toyotilla menty jo pitkään. Äänestämäni henkilön puolue on vaihdellut paljon. Helpompi listata, että nykyisistä puolueista en ole koskaan äänestänyt SDP, KD ja Liike nyt, kaikille muille tainnut ääni joskus livahtaa.
Ajan Mersulla (GLK) ja äänestän vasemmistoa. Kakkosautona pikku Opel.
Vierailija kirjoitti:
Moskvits ja vassarit.
Et osaa edes
kirjoittaa "Moskvitsh" => ilmiselvä persu.
Sieg h3i| !!!