Millaisia juhannustaikoja aijotte tehdä?
Mä ainakin laitan apilanlehtiä tyynyn alle. Juoksen myös yöllä alastomana ruispellossa. :D
Kommentit (27)
Juhannustaikoja on kiva tehdä kun melkein kaikissa niissä kuuluu viuhahtaa nakkena.
En minkäänlaisia. En ole taikauskoinen saati tee mitään typeriä taikoja.
Muutan vissyn kossuksi ja vedän perseet olalle.
Vierailija kirjoitti:
Muutan vissyn kossuksi ja vedän perseet olalle.
😁
Taion kaikki viinapullot tyhjiksi.
Perinteisesti kusen vastatuuleen ja vedän anopin laiturin alitse kahdesti.
Lämmitän hiiligrillin ja laitan sinne pari makkaraa. Sitten syön ne. Se taika poistaa nälän tekokkaasti.
Tuijottelen keskiyöllä vessanpytyn veden pintaa ja katson että näkyisikö siellä tulevan sulhaseni kasvot.
Vierailija kirjoitti:
En minkäänlaisia. En ole taikauskoinen saati tee mitään typeriä taikoja.
Ne on silti hyvä tekosyy viuhahdella nakkena kuin Sumelius konsanaan.
Jos nukkuu 7 autonavainta tyynyn alla näkee unessa seuraavan auton.
Jos juoksee pellolla alasti, voi nähdä poliisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos juoksee pellolla alasti, voi nähdä poliisin.
Ei pidä enää paikkaansa, korkeintaan näkee lintubongarin, joka vartioi, ettei pesiviä lintuja pelotella.
Koitan seuraavaa: klumput ovat minun sisälläni mutta yhtäkkiä ne löytyvät naisystäväni peräsuolesta.
Jos illalla juo 12 kaljaa, voi aamulla nähdä peilistä elämänkumppaninsa.
Munasillaan saunan ympäri juoksua
Jos keräät 7 kukkaa, saat punkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nukkuu 7 autonavainta tyynyn alla näkee unessa seuraavan auton.
Hitot se on kumminkin Skoda.
Aijon alkaa miettimään mitenkä konstilla siintä juhannuksen vietosta vois saaha tunne-rikkaamman