Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihlattu loukkaantui keskustelusta jonka itse aloitti.

Vierailija
17.06.2026 |

Meillä oli ystäväpariskunta kylässä ja heille on tulossa perheenlisäystä, siinä ohimennen sitten juttelivat etteivät tiedä vielä kumman sukunimen lapselle antavat että päättävät sitten kun lapsi on syntynyt että kumman antavat.

Kihlattuni huudahti että MUN lapsi saa sitten mun sukunimen. (Ei olla siis ikinä edes keskusteltu asiasta)

Johon mä vastasin osittain huumorilla sitten myös että ja MUN lapsi saa mun sukunimen.

Nyt on järkyttävä riita päällä, koska MINÄ kuulemma nolasin hänet ja koko Juhannuskin on nyt sitten pilalla.

Mitä tässä nyt voi enää tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsille aina äidin sukunimi. Vanhemmat kuitenkin eroavat jossain vaiheessa ja lapset jäävät äidille.

Tällaisten ei kannata edes lasta ikinä tehdä.

Mitä vikaa ennakoinnissa on?

Ei tuossa tapauksessa tarvitse edes ennakoida, ero on selvä jos äiti päättää asian keskustelematta edes asiasta.

Vierailija
22/22 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hakkaat enteriä?

Koska pötkötekstiä on ärsyttävä lukea, veikkaan.

Nykyisellään tällä palstalla ei helposti synny pötkötekstiä, kunhan lyö johonkin väliin enterin. Se jättää selvän kappalevälin. Ei tarvita useita entereitä peräkkäin. Nykyisellään tällä palstalla ei helposti synny pötkötekstiä, kunhan lyö johonkin väliin enterin. Se jättää selvän kappalevälin. Ei tarvita useita entereitä peräkkäin.

Nykyisellään tällä palstalla ei helposti synny pötkötekstiä, kunhan lyö johonkin väliin enterin. Se jättää selvän kappalevälin. Ei tarvita useita entereitä peräkkäin.

Nykyisellään tällä palstalla ei helposti synny pötkötekstiä, kunhan lyö johonkin väliin enterin. Se jättää selvän kappalevälin. Ei tarvita useita entereitä peräkkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan