Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röntgenhoitajan opinnot

Vierailija
17.06.2026 |

Hei! Voisitteko kertoa röntgenhoitajan opinnoista, millaista fysiikka ja matematiikka on? Onko älyttömän vaikeaa? Peruskoulun päättötodistuksessa minulla fysiikka oli 8 ja matematiikka 7. Takana yksi ammatillinen perustutkinto ja valmistumisesta aikaa jo yli 10 vuotta. Nyt olen hakenut lähihoitajan koulutukseen ja jos pääsen kouluun, haluaisin saada hyvän todistuksen. Jos onnistuisin saada lähes 5 keskiarvon paperit, voisin yrittää hakea todistushaulla röntgenhoitajaksi. Miltä teidän mielestä kuulostaa? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään älyttömän vaikeaa. Lääketenttiä varten kannattaa opetella prosenttilaskut hyvin. 

Vierailija
2/3 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Tytär käy röntgenhoitajaksi amispojalta, ihan normisti etenee opinnoissaan, ei ole valittanut, että erikoisen vaikeeta oli, mutta mielenkiintoista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei huippua kuulla! Olen todella motivoitunut opiskelemaan, mutta olen aina tuntenut jotain pelkoa matikkaa ja fysiikkaa kohtaan. Tuntuu, että olen jotenkin hölmömpi ja hitaampi, kuin muut. Silti olen alkanut haaveilla isommin. Ymmärrän, että minua voi rajoittaa oman pään uskomukset, jotka eivät välttämättä pidä ollenkaan paikkaansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi