Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan käynyt sukupuolitautitesteissä?

Vierailija
17.06.2026 |

Jos et, niin miksi? Jos olet, niin miksi ja montako kertaa? Ja onko mitään tauteja löytynyt?

Ap on käynyt kaksi kertaa  5-kymppisenä, kun on pitkän liiton päätyttyä aloittanut uuden suhteen. Puhdasta on ollut. Kerran tehtiin lisäksi tietämättäni HIV-testi erään toisen sairauden kohdalla oireiden syiden selvittämiseksi. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt OCD:n takia. Ei ollut mitään

Vierailija
22/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi olisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kerrat, tippuri ja herpes on löytynyt.

Vierailija
24/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Ei ole ollut mitään syytä. En ole koskaan ollut yhdynnässä tai harrastanut seksiä sillä tavalla, että olisin voinut saada jonkin taudin.

Vierailija
25/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain - kaikkien sivusuhteideni jälkeen. Ja silloin kun mieheni oli kärähtänyt sivusuhteesta. 

Koskaan ei ole löytynyt mitään. Aavassa ja Mehiläisessä olen käynyt. Mehiläinen ehkä jotenkin ihmisläheisempi.

Mulla yksityinen sairausvakuutus, joten 0€ kaikki terveydenhuolto sekä lääkkeet.

Miksi teetät toi yksityisellä kun ne on julkisellakin ilmaisia?

En tykkää julkisesta terveydenhuollosta. Varaan ajat netissä 30min päähän ja kävaisen näytteellä. Saa istua mukavilla tuoleilla, ei alkoholisteja eikä eläkeläisiä.

>alkoholisteja

Niinhän sinä luulet.

Raskaana ollessa joutui käymään verikokeessa julkisella kymmeniä kertoja (kolme lasta). Kokeilin kaikki Huslabit Tullinpuolista Myllypuron - odöörit samat.

Sen kokemuksen perusteella ei julkista enää koskaan.

Et sitten käynyt neuvolassa yksityisellä.

Vierailija
26/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä tuli käytyä tykkihuollossa varmuuden vuoksi ainakin kerran vuodessa, silloin testi otettiin pitkällä vanupuikolla pippelin sisältä limakalvolta pyöröliikkeellä, kyllä se joskus vähän vihlaisi. Mutta jo 90-luvulla meni liian helpoksi kun testi otettiin vaan verikokeella, meni jännitys asiasta.

Vierailija
27/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain - kaikkien sivusuhteideni jälkeen. Ja silloin kun mieheni oli kärähtänyt sivusuhteesta. 

Koskaan ei ole löytynyt mitään. Aavassa ja Mehiläisessä olen käynyt. Mehiläinen ehkä jotenkin ihmisläheisempi.

Mulla yksityinen sairausvakuutus, joten 0€ kaikki terveydenhuolto sekä lääkkeet.

En tykkää julkisesta terveydenhuollosta. Varaan ajat netissä 30min päähän ja kävaisen näytteellä. Saa istua mukavilla tuoleilla, ei alkoholisteja eikä eläkeläisiä.

Varmasti olet tavannut elämäsi aikana monta alkoholistia joista et ole asiaa tiennyt.

Vierailija
28/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monta kertaa. Miehellä oli muitakin suhteita. 

Vierailija
29/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paperipussi päässä. 

Vierailija
30/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei julkisella enää testata kuten ennen. Ottavat häthätää jonkun klamydian, mutta kaikesta muusta saa vääntää ja vääntää. Ei ihme, että seksitautitartunnat ovat kasvussa. 

Olen testannut muutaman kerran elämässäni, uuden suhteen alussa. Viimeksi yksityisellä, kun julkisella oli niin huithapeli asenne. 

Vierailija
31/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteiden välissä käynyt varuiksi. Mielestäni reilua uutta kumppania kohtaan.

Vierailija
32/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiinisti otan aina uuden suhteen alkaessa ennen kuin kondomit lähtee. Mieluummin olen varma kuin miettisin että onkohan mitään. Testaamattomat kumppanit on myös oksettavia.

Vierailija
33/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäiseltä kumppaniltani klamydian, joka onneksi paljastui silmätulehduksen takia. Jotenkin siitä ei ysärillä juuri puhuttu, että taudit tarttuvat myös suuseksissä, vaikka kondomien käyttö yhdynnässä oli itsestäänselvyys. Tyyppi paljastui myös kylämeisseliksi, ja suhde päättyi pian. 

Sen jälkeen olen testannut seksitaudit aina uuden suhteen alussa. Muuta ei koskaan ole ollut. 

Vierailija
34/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-naisystävä otti yhteyttä reilu puoli vuotta suhteen päättymisen jälkeen. Hänellä oli uusi mies kierroksessa ja nyt kirveli ja kutitti. Syyttivät minua 😆 Herrasmiehenä kävin sitten testeissä, jotka olivat puhtaat. Jompi kumpi heistä oli sen taudin tuonut ja sitä jäivät sitten selvittelemään.

Sp-klinikalla kysyivät syytä tulooni: oliko oireita tai jokin poikkeuksellinen seksikerta (maksullinen tms.)? Kun kerroin syyn niin he kauhistelivat. "Mikseivät tulleet itse testiin?" Kai sitten hävetti.

Se oli eka ja ainoa kerta tähän mennessä. HIV on kyllä tarkistettu joidenkin leikkauksien yhteydessä.

M60

Vierailija
35/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi. Kaikki mahdolliset AIDSit löytyy. t. H. Omppeli

Vierailija
36/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt nuorena varmuuden vuoksi ja raskauksissa ne normit. Ei ollut mitään.

Vierailija
37/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena miehenä tuli käytyä tykkihuollossa varmuuden vuoksi ainakin kerran vuodessa, silloin testi otettiin pitkällä vanupuikolla pippelin sisältä limakalvolta pyöröliikkeellä, kyllä se joskus vähän vihlaisi. Mutta jo 90-luvulla meni liian helpoksi kun testi otettiin vaan verikokeella, meni jännitys asiasta.

Kyllä se otettiin aiemminkin virtsasta mutta joku lääkäri oli määrännyt homopojilta otettavaksi virtsaputkesta. Oli kyllästynyt kun homoilla on vähän väliä joku tauti.

Vierailija
38/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeuduin terveydenhuoltoon vuotohäiriön takia ja sen yhteydessä otettiin myös sukupuolitautitestit. Varta vasten en ole testeissä koskaan käynyt. Tuollakaan kerralla ei löytynyt mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan