Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitko eilen Goren ilmastonmuutosdokkarin? Mitä itse aiot jatkossa tehdä maapallon pelastamiseksi?

Vierailija
17.05.2007 |

Minä aion ja olen jo aloittanutkin:

- säästää sähköä kotona

- säästää lämmintä vettä

- kerätä pulloja ja roskia

- vähentää jokavuotisia lomamatkoja (lentokoneella siis) joko kokonaan pois tai sitten esim. 3 vuoden välein

- jos rakennamme talon, otan tarkasti selvää luontoystävällisimmistä vaihtoehdoista

- yritän myös vähentää auton käyttöä, siirtyä enemmän hyötyliikuntaan ja julkisiin

- pyrin tekemään ruoat itse alusta loppuun

harkitsen

-kestovaippailua

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion dokumentoida maailmaa ennen muutosta ja muutosprosessia eri puolella maailmaa.

Tähän liittyy valitettavasti melkoisen paljon lentämistä, mutta jonkun tämäkin työ on tehtävä.

Vierailija
2/2 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdan lamput energiansäästölamppuihin, lajittelen roskat paremmin, kierrätän, kysyn sähköyhtiöltä vihreää sähköä, vedenkulutusta pyrin vähentämään, turhat valot pois, huonelämpöä vähän alemmaksi, kestovaippoja meillä käytetään jonkin verran, nyt vaan alan käyttämään enmmän, suunnittelen ruokaostokset paremmin, eineksiä meillä syödään muutenkin vähän, suosin lähiruokaaja suomalaista ruokaa, istutan puita, meillä on paljon hyötykasveja muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan