Lue keskustelun säännöt.
Täällä joku vuokrallaolija lietsoo koronnousupelkoja.
17.05.2007 |
Olet varmaan kateellinen omistusasujille, kun noin kiukuttaa, että asut vuokralla ja yhtenään täällä yrität pelotella.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla