En voi käsittää juhannusta.
Juhliiko joku ihmisjoukko tavallista viikonloppua?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisjoukko juo viinaa ja alkaa riehumaan, sitä ei voi käsittää. onet menee uimaan eikä palaa elossa uimasta.
Elämä on valintoja, itse kyllä vetäisin jotain vahvempaa ennekun hukuttautuisin veteen.
Helluntailaiset ei ymmärrä edes ilmastoa saati vuoden aikoja .
Lestadiukset on eriseura . Erottelee ihmisiä Jeesuksesta hellarit erottaa kirkosta uudestaan kasteille .
Juhannukseksi tulee helteet, ja lopulta ukko ylijumala palkitsee juhlijat hienolla salamanäytöksellä.
Budha ja muslimit kieltää Jeesuksenkin.
Vihainen JAHVEJEHOVA kävelee taivaassa niin tulee salamoita ja kun pyhät rukoilee tulee salamoita . Lässynlässyn taikausko.
Tulta ja tulikiviä taivaasta ; tulivuoret .
Vierailija kirjoitti:
Tulta ja tulikiviä taivaasta ; tulivuoret .
Jahvejehovan heittää tulisia kiviä . Tulivuoret toimii .
Pahat joutuu Tulikivi järveen ; maan alla palava massa. Vertaa laavaan.
Normaalit ihmiset juhlivat juhannusta bilettämällä ja pitämällä hauskaa. He sosialisoivat muiden ihmisten kanssa ja pitävät hauskaa. Jotkut käyvät energisesti rellestämässä festareilla tutustuen uusiin ihmisiin. Ei kai kukaan nyt juhannusta yksin vietä?
Ihminen on syntynyt vedestä . Munasolu siittiösolu on vettä . Lapsivesi kohdussa on vettä . Ihminen juo vettä .
Mitään jätteitä ei saa heittää vesiin me tarvimme vettä elämään.
Ei yötön yö kyllä minusta ole mikään tavallinen asia. Sitä tullaan ulkomailtakin ihmettelemään, kun aurinko paistaa yölläkin.
Kaikki juhlat on ihan tavallisia viikonloppuja ja tavallisia päiviä. Merkityksen niille antaa ihmiset itse. Tyypillisesti pohjoisella pallonpuoliskolla on juhlittu kesäpäivänseisauksen, syyspäiväntasauksen, talvipäivänseisauksen ja kevätpäiväntasauksen tienoilla.
Nyt on hyvä iloita lämmöstä . Ostakaa kasviskuivuri voi kuivattaa mansikkaa ja muuta.
IHAN TURHA VALEHDELLA MITÄÄN AURINKO LASKEE JUTTUJA KUN NYT EI LASKE .
Minua kiinnostaisi tietää, että mitä sä yleensä voit käsittää?
Johannes Kastajan muistoksi juhlitaan.
Saakohan Jätkäsaari ja kalasatama oman uimahallin ? Talvella helpompi uida sisätiloissa kuin ulkona.
Joilla on rahaa voi matkustaa UTSJOELLE KOKEMAAN AURINKO JOKA EI LASKE . Yhtään ei nukuta näin valoisaan aikaan.