Aika kivoja nää suomalaiset juhlamenyyt, köyhälläkin on varaa juhlia,
Nakkeja ja perunasalaattia uutena vuotena, nakkeja vappuna, grillimakkaraa juhannuksena.
Eipä voi valittaa!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Perunaa ja silliä. Siinä kunnon juhlaruoka!
Sillimousse oli K-kauppiaalla juhannusresepteissä!
No ei tietenkää ole pakko, mutta kyllä niillä juhlan saa aikaiseksi.
Wilhelmit oli näköjään monessakin kaupassa 1,29, ostin neljä pakettia.
En valita, hyvät on juhannuseväät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunaa ja silliä. Siinä kunnon juhlaruoka!
Sillimousse oli K-kauppiaalla juhannusresepteissä!
Menee jo hifistelyksi. Silliä kullekin, ihan sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa oikein törsätä, niin Tokmannilla taisi olla suklaatarjous neljä levyä kympillä.
Niin kalliita? Minä tilasin Pandan tehtaanmyymälältä 300 grammaisia konvehtirasioita. Maksoivat vain 2,25 rasia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä noita ruokia. Voi syödä jotakin paljon parempaa.
Pointti olikin se että loppujen lopuksi pienelläkin voi saada mukavan juhlan aikaiseksi. Syö sinä toki vaan sitä parempaasi, mitä se sitten lieneekään. Älä vaivaudu edes kertomaan.
Se joka rasvan määrässä säästelee, se pierujaan säästelee.
Vierailija kirjoitti:
Noi nakit voisitte tunkea....
Nakit ei jimenomaan ole juhannusruokaa, niitä syödään uutena vuotena, perunasalaatin ja patongin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa oikein törsätä, niin Tokmannilla taisi olla suklaatarjous neljä levyä kympillä.
Niin kalliita? Minä tilasin Pandan tehtaanmyymälältä 300 grammaisia konvehtirasioita. Maksoivat vain 2,25 rasia.
Jouluna noita.
Reseptejä löytyy netistä, halvelmpaa aina tehdä itse kun mennä ravintolaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluna noita.
Minä aloitin jouluna ja putki jatkuu edelleen. Maaliskuulla tilasin Pandan tehtaanmyymälältä konvehteja 7 kiloa ja viime viikolla 7,2 kiloa lisää.
Ei ole pakko syödä noita ruokia. Voi syödä jotakin paljon parempaa.