Miten pääsee yli varattuun naiseen kohdistuvasta ihastuksesta.
tai varattuna ihastuksesta, joka kohdistuu suhteen ulkopuoliseen henkilöön? Jos jollakulla on hyviä vinkkejä, erityisesti omaan kokemukseen perustuvia, niin nyt ne olisivat kovasti tarpeen. AP sattui huomaamattaan ihastumaan varattuun naiseen eikä tunne ota loppuakseen. Mitään en tietenkään tee.
Onko mahdollista päästä ihastuksesta eroon ja kuitenkin samalla säilyttää ystävyyssuhde ihastuksen kohteeseen?
Kommentit (8)
Tuo on kyllä paha! Kun ei saisi niin sitten vasta haaveileekin miten ihanaa olisi. Nuorena haksahdin hyvästä suhteesta, päätin sen ihastuksen takia ja aloin heti uuden suhteen. Se ei kauaa kestänyt, pilvilinnat romahti ja harmitti. Eksä ei enää ottanut takaisin :(
Olen niin vanha, että olen ihastunut ystäviin lukemattomia kertoja. Siinä vain pitää sanoa itselleen napakasti, että tuo ihminen ei tunne minua kohtaan romanttisia tunteita. Ja muistuttaa sitten itseänsä, että on tosi kiva, kun on noin mukava ystävä, sen haluaa säilyttää.
Minua auttoi, kun en yrittänyt poistaa tunnetta. En tehnyt mitään myöskään. Tunne on omani. Vähitellen laimeni.
Jätät sormesi kaapin oven väliin niin haihtuu hetkeksi mielestä pois?