Vaihdoin koko perheen Telian liittymät Elisaan ihan vain siksi että Miitta Sorvali on mainoksissa
Ärsyttäviä mainoksia ja huono näyttelijäkin kaiken lisäksi.
Kommentit (25)
Täällä vaihtui kans, tosin vain yksi liittymä mutta on sekin jotain
Ajattele että joku on jossain palaverissa avannut suunsa ja ehdottanut et hei oisko Miitta Sorvali hyvä näihin mainoksiin. En käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Telia on kauhuissaan.
No se ei ollut se pointti.
Täysin ymmärrettävä reaktio. Ja Teliakin on tyytyväinen, että mainokseen kaadettu rahamäärä ei ollut tehoton, vaan sai kuluttajat liikkeelle. Itse vaihdoin toiseen ruokamafiaketjuun sen jälkeen, kun Taneli Mäkelän lärvi paloi kiinni kuvaruutuun.
Sorvali sortaja ON HELLUNTAILAINEN JUUDAHEIMOINEN MOOSES BUDDHA HENKINEN ihmisoletettu . Ette teidän mitään älyä.
Vierailija kirjoitti:
Ok incel.
Tiiätkö, sun kannattais ihan oikeasti hakeutua psykoterapiaan. Tää jonkin aikaa nauratti mutta olen täysin vakuuttunut ettet ole pelkkä trolli vaan tarvitset kipeästi apua.
Onko DNA helluntai vai ortodoksi venäläinen ?
Vierailija kirjoitti:
Täysin ymmärrettävä reaktio. Ja Teliakin on tyytyväinen, että mainokseen kaadettu rahamäärä ei ollut tehoton, vaan sai kuluttajat liikkeelle. Itse vaihdoin toiseen ruokamafiaketjuun sen jälkeen, kun Taneli Mäkelän lärvi paloi kiinni kuvaruutuun.
Olen itse kipuillut tämän asian kanssa todella paljon ja vaikka olen pitkäaikainen S-ryhmän kannattaja ja vakioasiakas niin joudun tekemään saman päätöksen, en voi jatkaa Mäkelän takia.
Elisa oli vanhan Mooseksen ajan profeettoja on kuollut toki siellä silloin . Jeesusta ennen elänyt tarina .
Miksi kuuntelit jotain Telian mainoksia, jos sinulla kerran jo oli Telia hankittuna?
Teit huonon vaihdon. Elisa on aivan sysipaska.
Toi Dna muslimi hellarit vai venäjä. ???? Ortodoksit. Kaikessa on uskontotausta ja maa. Joka kaupassa ja liikkeessä.
Sorvali on oikeasti helluntailainen Jahve Moosesbudha. Egyptissä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuntelit jotain Telian mainoksia, jos sinulla kerran jo oli Telia hankittuna?
Vietitkl kauankin aikaa ilman happea kun äitisi synnytti?
Kuka muka käyttää aikansa siihen, että kuuntelee semmoisen firman mainoksia, minkä asiakas jo on?! Miksi?! Firmahan lähettää sinulle henkilökohtaisia mainoksia, tarjouksia, laskuja ym. muutenkin, koska olet asiakas - miksi lisäksi kuuntelet heidän tv-mainoksiaan siitä, kuinka kannattaisi hankkia juuri heidän liittymänsä? Täh...? Häh...?
Olis ennemmin vaikka susannapenttilä kuin tuo miitta.