Keskenmeno menossa??
Kertokaahan saman kokeneet mielipiteenne..
Minä plussasin viikko sitten. Kuukautiskiertoni on epäsäännöllinen, jätettyäni pillerit viime joulukuussa. Kierto on 35-40 pv..
Noh, siis plussasin. Viimeisistä kuukautisista laskien olisin siis ollut rv:lla 7
Muutama päivä tämän jlk alkoi tiputtelemaan verta, joka muuttui seuraavana päivänä kunnolliseksi vuodoksi, kirkasta verta. Ei kipuja minkäänlaisia, ehkä pientä menkkamaista jomotusta. En ole huomannut mitään klimppejä/möykkyjä vuodossa. Vain verta..
Neuvolassa sanoivat että keskenmeno ilmeisemmin, vaikka ei kipuja. Jos vuoto pitkittyy kannattaa ottaa yhteys lääkäriin.. Nyt vuotanut 5pv, normi kk vuoto kestaa minulla n.7 pv.
Olisikohan alkio kuitenkin ollut vasta aivan alussa kun ei tosiaan ole tullut mitään klimppejä/möykkyjä ulos..? Ja kivuton vuoto.
Olisiko kuitenkin parempi käydä lääkärillä tarkistuttamassa kohdun tilanne? Onko kellään vastaavaa kokemusta? Vai onko kaikkien km kivulias?
Kiitos etukäteen vastaaville!
Kommentit (2)
Itselläni on kokemusta kahdenlaisseta keskenmenosta. Ensimmäinen oli keskeytynyt keskenmeno rv8+3. Kipu oli sietämätöntä ja vuoto tosi reilua.. päättyi kaavintaan.
Nyt jälkimmäinen keskenmeno oli rv6+ oli niukkavuotoinen, hyytymiä tuli vain yhtenä päivänä, kokonaisuudessaan kesti sen 5pv ja yhtenä päivänä tuli hyytymiä ja hieman enemmän vuotoa pönttöön, muutoin lähinnä pyyhittäessä. Yhdellä siteellä olisin koko kesknemenon pärjännyt. Ja tämä keskenmeno oli täysin kivuton.
Suosittelen ultrassa käymistä niin saa itse varmuuden asioille :(
pitkään sai odottaa että kukaan vastasi.. No, mulla tosiaan oli täysin kivuton vuoto ja yhtään hyytymääkään en bongannut. Testin tein tänään ja negaa näytti, että kyllä se siis kesken on mennyt, jos noihin tikkuihin on luottaminen.. =/ Ei auta kun lähteä uutta yritystä kohti.
Voimia keskenmenon kokeneille!