Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vintedin kerjäläiset, ihan älytöntä??

Vierailija
15.06.2026 |

Siis ihmiset laittavat myyntiin paperilappuja, joihin on kirjoitettu jotain nyyhkytarinaa, yleensä hoonolla soomella. "Tarvitsen raha kissanpentu eläinlääkäri varten" tai jotain vastaavaa. Ja ainakin yksi näkemäni paperilappu ei edes vaikuttanut oikealta, vaan koko valokuvasta tuli tekoälyn vibat.

Miten tämä voi olla sallittua? Joo joo, ei se ole tyhmä joka pyytää, mutta ei tuo nyt ole millään muotoa ok, että helläsydämisiltä ja naiiveilta ihmisiltä kynitään rahaa jo nettikirppiksilläkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raportoi ylläpidolle, poistavat.

Täytyy kokeilla. Tosin minun kokemukseni mukaan ei ainakaan esim. tuoteväärennöksiä poisteta.

Täh? Kyllä ne mun ilmoituksesta on poistaneet esim. vajaat hajuvesipullot

No pitääkö sitten alkaa kuvaamaan sillein, että näyttävät täydeltä?

Vierailija
22/23 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kokeilla. Tosin minun kokemukseni mukaan ei ainakaan esim. tuoteväärennöksiä poisteta.

Miksi ne pitäisi poistaa?! Ei oo sulta pois.

Vintedin sääntöjen mukaan käytettyä kosmetiikkaa m.l. hajuvedet ei saa myydä:

https://www.vinted.fi/catalog-rules

--> KIELLETYT TUOTTEET --> Vaaralliset tuotteet: Tuotteet, jotka eivät ole hygieniastandardien mukaisia tai jotka voivat aiheuttaa terveys- tai turvallisuusriskejä:

Kaikki kosmetiikka (mukaan lukien hajuvedet, meikit, rasvat, voiteet ja hiustenhoitotuotteet), meikkaustarvikkeet (meikkisienet, puhdistusliinat, siveltimet ja applikaattorit), joita on jo käytetty tai jotka eivät ole alkuperäisissä pakkauksissaan. Jos tuotteet tai niiden pakkaukset on suljettu sineteillä, sinetit eivät saa olla rikki tai puuttua. Suosittelemme myös lisäämään ilmoitukseen kuvia, joista näkyy tuotteen tiedot: pakkaustiedot, koostumustiedot, viivakoodi, viimeinen käyttöpäivä jne.

Huomautus 1: on ehdottomasti kiellettyä myydä kosmetiikkatuotteita, jotka ovat vanhentuneita tai joita on käytetty tai kokeiltu, vaikka vain yhden kerran.

Huomautus 2: on ehdottomasti kiellettyä myydä lemmikkieläimille tarkoitettuja kosmetiikkatuotteita ja elektronisia hoitovälineitä.

Huomautus 3: on ehdottomasti kiellettyä myydä kosmetiikkatuotteita, joiden myynti on sallittua vain ammattikäyttöön tai jotka luokitellaan lääkkeiksi tai jotka sisältävät biosidejä.

Huomautus 4: jos kosmetiikkatuotteessa on yksikin kielletty ainesosa, sen myyminen on silloin ehdottomasti kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne pitäisi poistaa?! Ei oo sulta pois.

Vintedin sääntöjen mukaan käytettyä kosmetiikkaa m.l. hajuvedet ei saa myydä:

https://www.vinted.fi/catalog-rules

--> KIELLETYT TUOTTEET --> Vaaralliset tuotteet: Tuotteet, jotka eivät ole hygieniastandardien mukaisia tai jotka voivat aiheuttaa terveys- tai turvallisuusriskejä:

Kaikki kosmetiikka (mukaan lukien hajuvedet, meikit, rasvat, voiteet ja hiustenhoitotuotteet), meikkaustarvikkeet (meikkisienet, puhdistusliinat, siveltimet ja applikaattorit), joita on jo käytetty tai jotka eivät ole alkuperäisissä pakkauksissaan. Jos tuotteet tai niiden pakkaukset on suljettu sineteillä, sinetit eivät saa olla rikki tai puuttua. Suosittelemme myös lisäämään ilmoitukseen kuvia, joista näkyy tuotteen tiedot: pakkaustiedot, koostumustiedot, viivakoodi, viimeinen käyttöpäivä jne.

Huomautus 1: on ehdottomasti kiellettyä myydä kosmetiikkatuotteita, jotka ovat vanhentuneita tai joita on käytetty tai kokeiltu, vaikka vain yhden kerran.

Huomautus 2: on ehdottomasti kiellettyä myydä lemmikkieläimille tarkoitettuja kosmetiikkatuotteita ja elektronisia hoitovälineitä.

Huomautus 3: on ehdottomasti kiellettyä myydä kosmetiikkatuotteita, joiden myynti on sallittua vain ammattikäyttöön tai jotka luokitellaan lääkkeiksi tai jotka sisältävät biosidejä.

Huomautus 4: jos kosmetiikkatuotteessa on yksikin kielletty ainesosa, sen myyminen on silloin ehdottomasti kielletty.

Oletko Vintedillä töissä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi