Ryyppäättekö juhannuksena?
Vietättekö juhannusta kotona, mökillä vai festareilla?
Olen mökillä itse. En aio ryypätä.
Kommentit (36)
Ei tarvi enää juoda, ei edes juhannuksena. Lapset on mulla tän juhannuksen niin mennään kokoperheen juhannusjuhlille.
Juljus kirjoitti:
Ei tarvi enää juoda, ei edes juhannuksena. Lapset on mulla tän juhannuksen niin mennään kokoperheen juhannusjuhlille.
Pitää tulla sanomaan, että kiva kun oot täällä, palauttamassa uskoamme mieskuntaan👍
Kotona ja selvin päin. 😎 Ajattelin tuon pitkän viikonlopun syödä ja nukkua hyvin, ja pelata persaus hiessä WoWia kuin olisin teini taas.
En quote ryyppää unquote. En ole koskaan ryypännyt. Varmasti nautimme cocktaileja tai esim sangriaa juhannuksena, lasit kuoharia tai vielä parempi mimosaa aamiaisella, viiniä ruuan kanssa. Mutta emme harrasta mitään suomalaista ryyppäämistä.
Vietämme juhannusta sukutilalla lounaisessa Suomessa. Meitä kokoontuu jotain 12-20 henkeä. Osa on pitempään, osa tulee vain esim lounaalle tai yhdeksi päiväksi. Ikähaitari on 1-78 vuotta. Meillä on omat juhannusperinteemme, joita vaalimme. Yksi rakkaimmista on piknik soutuveneillä kartanomme rannasta läheiseen saareen. Siellä uidaan, otetaan aurinkoa ja nautitaan kylmä lounas juomineen. Sukumme on kaynyt saaressa piknikillä juhannuksena jo 1920-luvulta alkaen. Ihana traditio!
Katon fudista kotona ja ryypiskelen.
En ryyppää. Lapset tulevat perheineen mökille. Syömme hyvin, saunomme, uimme, kalastelemme... ja ehkä luvassa on myös juhannusolympialaiset.
Kotona vietän ja muutaman juhannusdrinksun aion itselleni tehdä.
Ryyppäämisestä kaukana.
Emme ryyppää ikinä.
Ruokajuomat (viiniä) toki on muttei kukaan humallu. Jos aurinko paistaa ja on lämmin ehkä myös raparperi spritzer
Ystävien luona. Hyvät viinit ja oluet kuuluvat asiaan ruokailujen yhteydessä, mutta ryyppäämisestä ei voi puhua.
En. Päällä lääkekuuri, jonka kanssa ei saa nauttia alkoholia. Terveys edellä. Ei kyllä muutenkaan tuu ryypätttyä.
Tissutellaan ainakin, fillaroidaan lähiterasseille ja ollaan tuossa pihalaavulla.
Kyllä, to-la eli kolme päivää. Karavaanialueella ja lavatansseissa.
Kahvi, cafe latte, mehua, lisäksi näykin taateleita.
Amatööri